«پویا بیاتی» به طبس می‌آید

طبس‌نیوز – قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری آوای قاصدک گفت: پویا بیاتی ازخوانندگان مشهور موسیقی پاپ کشور فردا شب در جشن ستاره باران در طبس حضور خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری آوای قاصدک در گفت و گو با خبرنگار طبس نیوز گفت: جشن ستاره باران با حضور خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور «پویا بیاتی» در طبس برگزار می‌شود.

جواد رحمانی با بیان این که پیش از این مکان برگزاری این جشن سالن دانشگاه آزاد اعلام شده بود افزود: مکان برگزاری تغییر کرده است و جشن ستاره باران سه شنبه شب ساعت ۲۱ در سالن ورزشی پنجم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری جشن ستاره باران، توسعه نشاط و سرگرمی و سلامت اجتماعی مردم طبس است.

قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری آوای قاصدک بیان کرد: سه ماه است برای برگزاری این جشن تلاش شده است تا جشنی متفاوت برای ارتقای فعالیت های فرهنگی هنری طبس باشد.

وی گفت: از حامی مالی این برنامه، شرکت کشاورزی دامپروری نخل طلایی طبس(قوتک) و اداراتی که در برگزاری این جشن همکاری داشته اند به ویژه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم.

رحمانی اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی هنری آوای قاصدک در ادامه افتخارات خود نظیر راه اندازی سینما فرهنگ طبس بعد از بیست سال، با برگزاری جشن ها و جنگ های شادی میدانی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ضمن تشکر از استقبال بی نظیر مردم طبس برای برگزاری این جشن، از مردم خواست که رأس ساعت مقرر در سالن پنجم اردیبهشت برای برگزاری جشن حضور یابند.

خبرنگار: انیس نظریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =