هدف از جابجایی در اداره تبلیغات پویایی و نشاط به قصد رشد است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در جلسه تودیع و معارفه حجت الاسلام آزاد گفت: ما در اداره تبلیغات جایگزینی نداریم فقط جابجایی داریم و در هیچ کدام از جابجایی ها حب بغض و مسائل سیاسی دخیل نبوده است.

به گزارش طبس نیوز، ️️حجت الاسلام رضایی افزود: جابجایی ها با هدف پویایی مجموعه ، نشاط و تنوع و به قصد رشد مجموعه است.

وی گفت: مقام و منزلت انسان فوق العاده است و انسان باید ضمن این که تلاش می کند درمسیر علانیت قرار بگیرد تلاش کند همه انسانها را در این مسیر قرار بدهد.

وی افزود : از راههای بارور کردن عقل، اهل خیر بودن است و اینکه مردم از شرش در امان باشند و از مراجعه نیازمندان و علم و تحصیل خسته نشود، خاری در راه حق از سربلندی در راه دشمن در نظر او والا تر و در نظر او گمنامی از شهرت والا تر باشد .

️رضایی خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی یکی از رویش های انقلاب است که در چهارم تیرماه ۱۳۶۰ توسط امام خمینی اعلام شد.

️مدیر کل اداره تبلیغات استان بیان کرد: امسال ۹۰ هزار هیات مذهبی در کشور شناسایی شدند که یک توانمندی بزرگ است.

وی ادامه داد: ورود آسیب های اجتماعی به سطح خانواده ها یکی از گرفتاریهای بزرگ است که باید همگی دست به دست هم برای حل این مسایل کمک کنیم.

️وی افزود: در شهرستان طبس با وجود بیش از صد هیئت مذهبی اگر هر هیئت یک خانواده را از یک طلاق برهاند صد خانواده رهایی پیدا میکنند.

️وی با تقدیر از حجت الاسلام آزاد و خانواده ایشان به جهت صبر و بردباری در طول خدمات ایشان در طبس آرزو کرد در محل خدمت جدید نیز منشا خیر و برکات باشند.

️حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: امروز در ساختمان دین و فرهنگمان زلزله ای آمده و شاکله ی آن ترک برداشته و همه ما باید تلاش کنیم تا جلوی خسارات را بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =