۴۵ سری جهیزیه برای نوعروسان طبسی

۴۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی طبس ، اهدا شد.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی_ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس نیوز؛ ویژه برنامه زوج های آسمانی در روز میلاد خجسته امام رضا علیه السلام عصر امروز با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان، فرماندار ویژه ، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه و اعضاء کمیسیون امور بانوان فرمانداری در سالن همایشهای میقات الرضا علیه السلام طبس برگزار شد.

کمیته امداد امام خمینی طبس با برگزاری این ویژه برنامه ۴۵ سری جهیزیه به ۴۵ نوعروس تحت پوشش این مجموعه اهدا کرد.

بیضی زاده مسئول کمیته امداد شهرستان طبس در مصاحبه با خبرنگار طبس نیوز گفت: هر سری جهیزیه به ارزش سه میلیون تومان و جمعا ۱۳۵ میلیون تومان بوده است.

وی همچنین افزود : در این ویژه برنامه ۱۰ مورد هدیه ازدواج نیز به ده نفر از آقا دامادها اهدا شد که هریک به ارزش یک میلیون تومان بوده است.

سخنران و کارشناس این ویژه برنامه حجت الاسلام موسوی کارشناس ارشد مشاوره خانواده از مشهد مقدس نیز در جمع نوعروسان و تازه دامادها با بیان این که بهتر است با مفاهیم عاشقی زندگی را تفسیر کنیم گفت: درک متقابل است که زندگی را زیبا می کند .

وی با اشاره به رنگارنگی های زندگی امروز و دلمشغولی های مختلفی چون شبکه های مختلف مجازی گفت: مواظب باشید که برای هم زندگی کنید نه باهم . با درکنار هم بودن اما فارغ از هم زندگی کردن ، زندگی به زیبایی ساخته نخواهد شد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد زن زنانه بودن و همسرانه بودن خود را در کنار مردی که مرد باشد و تکیه گاه باشد می تواند بروز دهد.در روانشناسی عشق تا زمانی که مرد همسر خوبی برای همسرش نباشد پدر خوبی برای فرزاندنش نمی شود و همینطور برای زن هم همینطور است.

این کارشناس مسسائل خانواده با بیان اینکه بالاترین مقام انسانی همسر بودن است به زوج های جوان گفت: توقعات را کاهش دهید . بی نظمی در توقعاتی که همسر ان از یکدیگر دارند می تواند در زندگی بزرگترین مشکلات به وجود بیاورد.

وی افزود: آرام سازی و آرامش بخشی به مرد توسط همسر ، رفتار فاطمه گونه ایست که بسیار با ارزش است و فلسفه وجودی مرد یعنی ارامش و ایجاد احساس امنیت برای همسرش.

وی در خاتمه عنوان کرد: همسران توجه کنند که روی زیبا مرد را به خانه نمیاورد و پول مرد دل زن را به دست نمی اورد بلکه این دلهای زیبا و مهربان است که همسران را به یکدیگر دلگرم می کند.

زیبایی ویژه برنامه زوج های آسمانی با وجود پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام صد چندان شد و ۴۵ زوج جوان با ادای احترام به این پرچم زندگی خود را متبرک به نام آسمانی امام هشتم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =