اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال جوانان در طبس برگزار شد

طبس نیوز – رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: تیم ملی فوتسال جوانان در ۲ روز تمرینات خود را برای حضور در رقابت های المپیک آرژانتین در شهر طبس انجام دادند.

حسین قدیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار طبس نیوز افزود: اعضای این تیم شامل ۲۵ نفر از اعضای تیم ملی فوتسال جوانان و کادر فنی است.
وی در مورد امکانات مورد نیاز در طبس برای تمرین اردوی تیم ملی فوتسال جوانان گفت: سالن پنجم اردیبهشت طبس استانداردهای لازم فوتسال را داراست و استخر و سالن بدن سازی نیز برای این اردو پیش بینی شده بود.
وی برگزاری مسابقه بین تیم نوجوانان طبس و تیم ملی، برگزاری دوره آموزشی برای مربیان فوتسال طبس، آشنا شدن تیم های طبس با نحوه تمرین تیم ملی و انتخاب بازیکنان برای تیم ملی را از جمله اهداف پیش بینی شده و دست یافته از اردوی تیم ملی فوتسال جوانان به طبس عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان طبس در مورد جایگاه این شهرستان در ورزش فوتسال بیان کرد: طبس در بین شهرستان های خراسان جنوبی، بیشترین تیم را در مسابقات کشوری دارد.
وی با بیان اینکه بانوان طبس در لیگ دسته سه فوتسال کشور هستند یادآور شد: تیم نونهالان طبس در لیگ مناطق کشور است و تیم نوجوانان طبس جزو هشت تیم برتر کشوری در این لیگ بوده که در صورت موفقیت در مسابقات ۲۲ مرداد امسال در همدان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.
مقصد بعدی اردوی تیم ملی فوتسال جوانان المپیک برای انجام تمرینات، شهرستان فردوس است. رقابت‌های فوتسال المپیک ۲۰۱۸ از ۱۵ تا ۲۶ مهرماه به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد.
تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان با هدایت علی صانعی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =