۱۰ طرح عمرانی بخش دیهوک طبس به بهره برداری رسید

۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در پنجمین روز هفته دولت با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در بخش دیهوک شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، زمین فوتبال ساحلی روستای اسفندیار بخش دیهوک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال و زمینی به مساحت ۱۴۴۰ مترمربع به بهره برداری رسید.
همچنین امروز (سه شنبه) مجموعه ورزشی روباز دهیاری روستای مرغوب با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.
پروژه های احداث شبکه روشنایی معابر روستاهای دهنو، اسفندیار، عرب آباد و ترمیم و اصلاح شبکه توزیع برق روستای اصفهک در بخش دیهوک با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
مراسم کلنگ زنی میدان ورودی شهر دیهوک با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در پنجمین روز هفته دولت با حضور سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس برگزار شد.
طول این پروژه یکهزار و ۲۰۰ متر و توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش دیهوک اجرا می شود.
واحد آتش نشانی دهستان کویر بخش دیهوک به مرکزیت روستای دهنو با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مرکز آتش نشانی با یک دستگاه خودرو به ۲۱ روستا و آبادی دهستان کویر و قسمتی از محور دیهوک به راور کرمان خدمات ارائه خواهد داد.
پروژه گازرسانی به روستاهای اصفهک و چیروک بخش دیهوک نیز در پنجمین روز هفته دولت افتتاح شد.
برای این پروژه ۳۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک دستگاه تقلیل فشار و نصب ۲۷۰ علمک گاز انجام شده است.
پروژه گازرسانی روستاهای اصفهک و چیروک با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال انجام گرفته و با بهره برداری از این پروژه ۳۰۵ خانوار ساکن این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =