رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ در طبس آغاز شد

طبس نیوز – فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: نمایش اقتدار در قالب رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: رزمایش محمدرسول الله در ۱۴ و ۱۵ شهریور در شهرستان طبس همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی هدف از این رزمایش را امیدبخشی به مردم، آمادگی و تمرین عملی انواع آموزش ها دانست.

فرمانده سپاه ناحیه طبس با بیان این که این رزمایش شامل سه مرحله است افزود: مرحله رزمی توسط گردان بیت المقدس، خدماتی توسط گروه های جهادی از ۹ تا ۲۹ شهریور و مرحله سوم در هفته دفاع مقدس در مرکز شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری این رزمایش تاکنون ۲۰ گروه جهادی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و ۲۰ گروه دیگر نیز با آغاز این رزمایش به اجرای فعالیت های جهادی خواهند پرداخت.

فرحبخش‌ثانی بیان داشت: گروه های جهادی در قالب طرح های محرومیت زدایی، فرهنگی، عمرانی در روستاهای مختلف خسروآباد، کریت، محمدآباد و… فعالیت کردند.

وی در تشریح کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس بیان کرد: از سال گذشته کنگره شهدا کار خود را آغاز کرده است و کتابی در خصوص شهدا نیز تدوین شده که رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: در تاریخ دهم، یازدهم و دوازدهم مهرماه امسال، کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: روز دهم مهر اجلاسیه کنگره شهدا در محل آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای نمایش میدانی در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر در محل قرارگاه قدس خواهد بود.

وی بیان کرد: علت برگزاری نمایش میدانی در محل قرارگاه، رفاه حال مردم است چرا که در این نمایش انفجارات وجود دارد و همچنین برای تماشاچیان نمایش سکوهایی با ظرفیت ۴ هزار نفر ساخته شده و برای رفت و آمد روستاییان نیز وسیله نقلیه پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =