اشرفیان سکاندار جدید شهرداری طبس/خدمات بورنگ باقیات الصالحات

با حکم وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی، «علی اشرفیان» در سکان مدیریت شهری طبس شروع به کار کرد تا در فصلی جدید همزمان با دولت تدبیر و امید بیست و پنجمین شهردار دارالمومنین باشد.

طبس نیوز: با حکم وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی، «علی اشرفیان» در سکان مدیریت شهری طبس شروع به کار کرد تا در فصلی جدید همزمان با دولت تدبیر و امید بیست و پنجمین شهردار دارالمومنین باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس، مهندس اشرفیان در بدو ورود به طبس با امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان دیدار کرد و ضمن ابراز تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهر طبس به وی، بر محور وحدت و همدلی در امور اجرایی شهرستان و همراهی مردم فهیم طبس برای نیل به افقی روشن و پویا تاکید کرد.

امام جمعه طبس در این دیدار، خلاصه و چکیده وظایف شوراهای شهر را انتخاب شهردار دانست و گفت: اهم و شاخص کار شورای اسلامی شهر در عملکرد شهردار خلاصه می‌شود و شهردار موفق سرافرازی نظام و قانون اساسی را به دنبال خواهد داشت و نشانه بارزی از دموکراسی و مدیریت مردم سالار نظام جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود.

«حجت الاسلام مهاجریان مقدم» افزود: طبس ویژگی‌هایی از جمله عدم تراکم جمعیتی و وسعت جغرفیایی دارد که کار شورای شهر و شهرداری را دشوار می‌کند اما همه امور در سایه وحدت و همدلی می‌سر است و باید در ضمن خدمت رسانی به مردم، تامین جاذبه و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

«محمدعلی عبداله‌زاده» نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز در تماسی تلفنی با‌‌ همان جلسه ارتباط برقرار کرد و ضمن تبریک انتصاب مهندس اشرفیان گفت: از شورای اسلامی شهر طبس به خاطر انتخاب شهردار بومی سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم در سایه وحدت و همدلی بتوانیم به مردم عزیز شهرستان طبس خدمات ارزشمندی ارائه دهیم.

«طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار طبس هم در این جلسه ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر به خاطر انتخاب شهردار بومی از تلاشهای خوب و ارشمند سرپرست شهرداری در ۲ ماه گذشته تقدیر کرد.

گفتنی است مهندس اشرفیان که با انتخاب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر طبس و حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت شهردار طبس منصوب گردیده است امروز با مشایعت معاون استاندار و فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

همچنین امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری از خدمات شایسته و تلاشهای گسترده «جعفر بورنگ» در ۵۲ ماه شهرداری طبس تجلیل و تقدیر کرده و خدمات وی را «باقیات و الصالحات» خواندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =