رای دادگاه لاهه برگ برنده زرینی برای انقلاب اسلامی است

امام جمعه طبس گفت: محکوم شدن آمریکا در دادگاه لاهه برگ برنده و زرینی برای انقلاب اسلامی و یک شکست مفتضحانه برای آمریکای مکار و جنایتکار بود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه گفت: رای دادگاه لاهه که آمریکا را محکوم کرد و حق را به ایران داد خبر خوبی است و ممکن است عملیاتی نیز نشود ولی همین که آمریکایی که خود را کدخدای دهکده جهانی میداند و دادگاه لاهه که به نوعی زیر مجموعه آنهاست آنقدر شجاعت داشت که آمریکا را محکوم کند برگ برنده و زرینی برای انقلاب اسلامی و یک شکست مفتضحانه برای آمریکای مکار و جنایتکار بود.

خطیب نماز جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی کودک بیان کرد: پدران و مادران به بچه های خود توجه کنند و تربیت اهل بیت را الگو قرار دهید.

وی افزود: از روز جهانی کودک غافل نشویم و فقط با یک اسم و بنر بر در و دیوار برخی از ادارات به راحتی از کنار آن نگذریم.

وی تاکید کرد: امروز دشمن میخواهد کودک ما را از دین، ارزش های آن ومکتب قرآنی جدا کند که وظیفه والدین و مدرسه است که دقت کنند.

امام جمعه طبس به تعدیل قیمت ارز و سکه در بازار اشاره کرد و گفت: وضعیت بسیار ناهنجار و قیمت ها کاملا کاذب به وجود آمده بود که ناشی از سومدیریت برخی مسئولین اقتصادی در دولت بود که توانمندی لازم را یا نداشتند یا غفلت کردند و به موقع اقدام نکردند.

وی ادامه داد: یک وضعیت نگران کننده ای بر فضای جامعه پیش آمده بود و مردم خویشتنداری کردند و صبر و حوصله به خرج دادند و قیمت های ارز و سکه تعدیل شد و فروکش پیدا کرد و امیدواریم بتوانند آن را به یک قیمت واقعی برسانند.

خطیب نماز جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران غیور و دلیر انقلاب اسلامی در واکنش به حادثه تروریستی که در شهر اهواز رخ داد خبر خوشحال کننده ای بود که دل ملت را شاد کرد.

وی به مناسبت های سالروز ورود اسرای اهل بیت به شام، سالروز تنفیذ حکم مقام معظم رهبری و دیدار باشکوه بسیجیان با رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۱۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =