با حرمت شکنان محرم و صفر برخورد شود/هشدار امام جمعه طبس به مسئولین در پی حرمت شکنی گردشگران در ایام محرم و صفر

حجت الاسلام محمدی گفت: من از دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی از زبان شما مردم عزیز و شریف میخواهم با اینگونه افراد یاغی که به ارزش های اسلامی دهن کجی کنند به شدت برخورد کنند.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: من از دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی از زبان شما مردم عزیز و شریف میخواهم با اینگونه افراد یاغی که به ارزش های اسلامی دهن کجی کنند به شدت برخورد کنند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدی در پی کشف حجاب و حرمت شکنی گردشگران در ایام رحلت پیامبر(ص) و محرم وصف در خطبه های نماز جمعه افزود: من به مسئولین محترم هشدار میدهم توجه کنید مردم غیرتی و دینی و خشم انقلابی دارند و اگر سکوت شما ادامه پیدا کند این مردم عزیز با منکرین و منکرات برخورد خواهند کرد.

وی افزود: مردم حق دارند، شهر و دیار خودشان است قرار نیست ایامی که گردشگر بیاید ما زندانی شویم که گردشگر بخواهد اینجا تاخت و تاز کند که مزاحم یاغی گری آنها نباشیم.

وی با بیان اینکه بی حجابی که توسط اینها راه پیدا میکند یک ویروس است، گفت: اگر امروز جلو آن گرفته نشود فردا دامن زن و بچه ما را خواهد گرفت که اکنون نیز متاسفانه گرفته است.

وی یادآور شد: از شما مردم طبس شنیدم که مومنین طبسی در ۱۵ سال پیش زن بدون چادر کم پیدا می شد یا نبود اما اکنون نصف یا کمتر از نصف خانم ها بی چادر در خیابان هستند و برایشان عادی است، چرا اینطور شد؟

حجت ااسلام محمدی عنوان کرد: اگر همین رویه ادامه پیدا کند فردا ممکن است نگران شوید که زنان بی مانتو و با بلوز شلوار بیایند کم کم روسری ها از سر برداشته می شود و در ماشین بدون روسری بنشینند.

وی تاکید کرد: غیرت را باید همیشه زنده نگه داریم، ما تذکرات لازم را به مسئولین خواهیم داد و برخورد را شما مردم باید داشته باشید در صحنه باشید متدینین این وضعیت را در قالب اعتراض بیان کنند.

خطیب نماز جمعه طبس گفت: شما مردم عزیز به ما مسئولین تذکر دهید ما در محدوده کاری خود از برخی مسائل غفلت می کنیم نمیخواهم بگویم مسئولین غرض دارند شاید غرض داشته باشند و امیدواریم که غرضی نداشته باشندT ما به فال نیک میگیریم و میگوییم غفلت می کنند اما چرا چنین غفلتی که در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) در شهر و دیار ما اینگونه دهن کجی ها را نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی همه ما است، فروع دین ۱۰ تاست درکنار نماز و روزه و خمس و جهاد، امر و به معروف و نهی از منکر است مگر این وظیفه نیست؟ وظیفه فقط نماز خواندن است چرا تذکر ندهیم؟

امام جمعه طبس گفت: با بی حجاب یکجور باید تذکر دهیم و به آن مسئول مربوطه که مجوز صادر کرده باید جور دیگر تذکر داد او هم نیاز به تذکر و امر به معروف و نهی از منکر دارد باید با منکرات برخورد کرد Tمنکر در جامعه میکروب فساد است.

وی اظهار کرد: من از دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی از زبان شما مردم عزیز و شریف میخواهم با اینگونه افراد یاغی که به ارزش های اسلامی دهن کجی کنند به شدت برخورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =