قدم های اولیه استقلال از جهاد کشاورزی شروع می شود

امام جمعه طبس گفت: اگر قرار باشد کشور را به استقلال برسانیم، قدم های اولیه را باید از جهاد کشاورزی و منابع کشاورزی آغاز کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز  حجت الاسلام محمدرضا محمدی روز یکشنبه در نشست جمع بندی سفر سه روزه وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی در طبس با بیان این که انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود افزود: امام خمینی (ره) اوایل انقلاب فرمودند استقلال، آزادی و به نظر من این استقلال بدون نان و آب تامین نمی شود.
وی بیان کرد: اگر زمینه ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان طبس فراهم شود مسلما موجب ایجاد اشتغال خواهد شد و رشد اقتصادی بیشتر را برای شهرستان فراهم خواهد آورد.
امام جمعه طبس گفت: این شهرستان به عنوان قطب زغالسنگ و معادن زغالسنگ شناخته می شود اما زحمت برای شهرستان طبس است و استفاده آن را استان های همجوار می برند.
وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: از شما به عنوان وزیر می خواهیم از این موضوع در نشست های دولت دفاع کنید و همچنین نماینده طبس در مجلس نیز پیگیری های خود را در این زمینه انجام دهند.
حجت الاسلام محمدی افزود: طبس، شهرستانی بسیار گسترده است، ما خاک را در اینجا داریم اما با وضعیت خشکسالی در آب مشکلاتی را داریم.
وی اظهار داشت: قطعا حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان طبس مایه خیر و برکت است و ما حضور آقای وزیر را در شهرستان به عنوان وزیر جهاد کشاورزی و نماینده دولت تلقی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =