طبس میزبان مسابقات برگشت اولین دوره لیگ برتر رول بال کشور شد

بنیان گذار رول بال ایران و کاپیتان تیم هیئت اسکیت طبس گفت: در این مسابقات شش تیم ۱۲ نفره از استان های قم، تهران، بیرجند و شهرستان طبس به رقابت پرداختند.

انیس نظریان -به گزارش خبرنگار ورزشی طبس نیوز، بنیان گذار رول بال ایران و کاپیتان تیم هیئت اسکیت طبس گفت: در این مسابقات شش تیم ۱۲ نفره از استان های قم، تهران، بیرجند و شهرستان طبس به رقابت پرداختند.

مهرداد حاجی علیزاده  در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار طبس نیوز گفت: این رشته از سال ۸۹ وارد ایران و در سال ۹۰ به رسمیت شناخته شد، بازیکنان تیم ملی ایران در سه دوره مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۳و۲۰۱۵و۲۰۱۷ شرکت کرده و در هر سه دوره توانسته نایب قهرمان جهان شود.

وی با بیان اینکه رول بال دردو گیم ۲۰دقیقه ای با شش بازیکن انجام می شود افزود: میلاد گودرزی بازیکن تیم ملی و کاپیتان تیم فولاد مبارکه سپاهان یکی از با سابقه های این رشته است که از ۱۹ سالگی در این رشته به صورت حرفه ای فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۵ در مسابقات جهانی هندوستان اقای گل شد.

علیزاده با قدردانی از اداره ورزش از هیئت اسکیت شهرستان و کلیه ادارات و ارگان هایی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند، افزود: داوران این مسابقات چهار  نفر که دو داور از طبس، یک داور از هرمزگان و یک داور از بیرجند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =