وحدت امت اسلامی قدرت بزرگ در مقابل مستکبرین است

امام جمعه طبس گفت: وحدت همان عاملی است که اگر امت اسلامی را به هم گره بزنند قدرتی عظیم در مقابل مستکبرین می شوند، کفاری که در کشورهای مسلمان جولان می دهند و از منابع آنها استفاده می کنند و حتی از نیروی انسانی مسلمان بر علیه مسلمانان استفاده می کنند.

به گزارش طبس نیوز، امام جمعه طبس در خطبه ها با اشاره به روایات گفت: بی حجابی و بی بند و باری های اجتماعی گناه علنی است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به روایتی با مضمون اینکه حاکم که ظلم میکند و وظیفه خود را انجام نمی دهد، هوس باز و مروج بی حیایی و گناه علنی، امیدی به رحمت آنان نیست، افزود: مانند کسانی که برای گردشگری می آیند و علنی گناه می کنند و بی خیال توجه نگاه جوانان و آلودگی فضای جامعه هستند.

وی به اشاره به هفته کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب در حاشیه برگزاری نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی طبس گفت: کتاب در بین ما مظلوم است و کمتر به این موضوع توجه می شود.

خطیب نماز جمعه طبس تاکید کرد: دین اسلام به آموختن علم و دانش  تاکید کرده اما به تعبیر مقام معظم رهبری کتاب در سبد خانواده های ما نیست.

وی گفت: کتابخانه آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) و کتابخانه های عمومی که زیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند اقدامات خوبی را انجام دادند و امتیازاتی قابل توجه برای تخفیف قائل شدند و این هفته فرصت خوبی برای عضویت در کتابخانه هاست.

امام جمعه طبس با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: وحدت همان عاملی است که اگر امت اسلامی را به هم گره بزنند قدرتی عظیم در مقابل مستکبرین می شوند، کفاری که در کشورهای مسلمان جولان می دهند و از منابع آنها استفاده می کنند و حتی از نیروی انسانی مسلمان بر علیه مسلمانان استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به تعیاد پیش رو هشدار داد: در این ایام با جشن ها و با پخش نقل و شیرینی و شربت دل امام زمان را خوشحال کنیم، این ایام شادیم چون امام زمان خرسند است که البته شاد بودن از گناه تفاوت دارد و تصور نکنیم چون شادیم آزادیم که برخی کارها را انجام دهیم و باید مراقب باشیم که با برخی ساز و آوازها و مجالس نکند که در ایام ولادت پیامبر(ص) دل امام زمان و پیامبر را برنجانیم.

وی به ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز ولایت امام زمان(عج)، رحلت علامه جعفری، سالروز ازدواج پیامبر(ص) و دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال آوران پاراالمپیک اشاره کرد.

شایان ذکر است نماز جمعه این هفته در دانشگاه آزاد اسلامی طبس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 16 =