«گلشن خاطره» طبس برترین کتاب استان شد

طبس نیوز – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: کتاب گلشن خاطره، کتاب خاطرات برخی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که گردآوری آن حدود یکسال به طول انجامید و این کتاب در استان به عنوان برترین کتاب شناخته شد.

به گزارش طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی یکشنبه شب در اختتامیه سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس در سالن میقات الرضا (ع) با قدردانی از کمیته های مختلف و همچنین هنرمندان سازنده نمایش میدانی به رسم شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست .

وی افزود: این کنگره به کمک ۱۴ کمیته برگزار شد که همه این کمیته ها فعالیت های بسیار خوبی داشتند و زحمات زیادی کشیدند.

وی در ادامه از چهار کتاب منتشر شده توسط کمیته تحقیق و پژوهش این کنگره یاد کرد و افزود: کتاب گلشن خاطره، کتاب خاطرات برخی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که گردآوری آن حدود یکسال به طول انجامید و این کتاب در استان به عنوان برترین کتاب شناخته شد .

فرمانده سپاه ناحیه طبس خاطرنشان کرد: کتاب آلاله های ولایت ویراست دوم، کتاب اکبرآقا، سیره عملی شهید اکبر غلامی و کتاب سیره ۴۰ شهید نیز دیگر کتاب های دیگری بود که به همت این کمیته به چاپ رسید.

وی در خصوص کمیته یادمان شهدا نیز تاکید کرد: این کار هنوز روی زمین مانده است و قرار بود تا زمان یادواره ساخته و تکمیل شود اما تاکنون تکمیل نشده است.

وی از پیگیری ها برای ساخت این یادمان تشکر و ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این یادمان به پایان برسد .

فرحبخش ثانی همچنین از فعالیت صادقانه گروه رزم نوازان نیز تقدیر کرد.

وی گفت: کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی، سه شنبه آینده در بیرجند برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =