برخی کاربران اینترنتی طبس را به عنوان پایتخت سیاسی اداری ایران پیشنهاد کردند

مجلس این هفته کلیات طرحی را تصویب کرد که بر مبنای آن پایتخت منتقل می‌شود و با اجرای آن بخشی از پایتخت ایران به مکان و یا شهر دیگری از ایران منتقل می‌شود که برخی کاربران اینترنتی طبس را به عنوان شهر مطلوب این طرح انتخاب کردند.

طبس نیوز:مجلس این هفته کلیات طرحی را تصویب کرد که بر مبنای آن پایتخت منتقل می‌شود و با اجرای آن بخشی از پایتخت ایران به مکان و یا شهر دیگری از ایران منتقل می‌شود که برخی کاربران اینترنتی طبس را به عنوان شهر مطلوب این طرح انتخاب کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبر آنلاین، در زمان بررسی طرح، مخالفان و موافقان نظرات خود را مطرح کردند. نمایندگان مخالف معتقد بودند که طرح انتقال پایتخت کاری غیرعقلانی و غیرمنطقی است، پس باید به جای مطرح شدن چنین طرحی زیرساخت‌های این شهر را توسعه داد و ساماندهی کرد. در مقابل موافقان عنوان کردند که در شرایط کنونی انتقال پایتخت سیاسی به مکان دیگر بسیار ضروری است.

کاربران خبرآنلاین هم در این باره نظراتی داشتند که در زیر نظراتی جالب و البته قابل تاملی که در مورد طبس بود را با هم می‌خوانیم:

جهرمی: پایتخت رو ببرن توی طبس که هم مرکز ایرانه هم زمین خیلی ارزونه خیلی خوبه برای گران شدن هم شاید یه کم سر سبز بشه

و یا فرد دیگر این چنین بیان داشته است:

شهربراز: بله، طبس گزینه خوبی است: مرکزیت جغرافیایی، فرودگاه و راه آهن، و دوری از شهرهای اطرف حداقل به شعاع ۲۰۰ کیلومتر، باعث می‌شه که مثل یک پایتخت فدرال باشه و از ازدحام بی‌اساس جمعیت که در کشور ما خودش معضلی می‌شود هم به دور بماند.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «برخی کاربران اینترنتی طبس را به عنوان پایتخت سیاسی اداری ایران پیشنهاد کردند;

  1. هر دم از این باغ بری میرسد…
    پایتخت شدن طبس جز بدبختی برای ما چیزی دیگر نخواهد داشت. هوای آلوده ، افزایش بد حجابی و …

    1. حالا بزار طبس پایتخت بشه …………آخه کی حاضره بیاد طبس شما زندگی کنه چه برسه به اینکه پایتختم بشه…………بلا نسبت شما .شتر در خواب بیند…………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =