پیام فرماندار شهرستان طبس به مناسبت حماسه نهم دی ماه

احمد طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس در آستانه سالروز حماسه نهم دیماه سالروز بصیرت و میثاق با امامت و ولایت پیامی را صادر کرد.

طبس نیوز: احمد طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس در آستانه سالروز حماسه نهم دیماه سالروز بصیرت و میثاق با امامت و ولایت پیامی را صادر کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس متن پیام احمد طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس به شرح ذیل می‌باشد؛

یوم الله نهم دی بیانگر اقتدار رهبری و بصیرت انقلابی مردم ایران است.

نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و اینچنین بود که امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را در هم پیچید و تمامی توطئه‌ها و ترفندهای سی و چند ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کرد و همانند یک رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد.

مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال ۸۸با حضوری هوشمندانه و بی‌نظیر، یکی از بزرگ‌ترین، باشکوه‌ترین و البته مهم‌ترین اجتماع و راهپیمایی سراسری پس از انقلاب را رقم زدند و با‌‌ همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب، حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت اعلام کرده و بصیرت و ولایتمداریشان را به رخ جهانیان کشیدند.
بزرگ‌ترین پیام «نه دی» از سوی مردم آگاه و شریف ایران پیروی از اصول انقلاب اسلامی و حمایت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه بود و به‌حق جلوه تمام‌نمای بصیرت این ملت همیشه در صحنه را نشان داد.

آنچه در حماسه «نه دی» رخ داد، در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا الهی بود که به هیچ‌وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبوده و نیست. این نکته‌‌ همان است که مقام معظم رهبری بار‌ها در بیانات خود فرمودند و به آن تاکید کردند که در «نهم دی» دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کار‌ها، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام گیرد، این کار خدا است، این دست قدرت الهی است.

امسال نیز همچون سال گذشته مسئولین، روحانیت معزز، کارکنان ادارات ونهاد‌ها، دانشجویان و دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، و سایر اقشار مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در تجمع بزرگ

نهم دیماه با به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار، بصیرت و ولایت مداری خود با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و امامت تجدید میثاق می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =