نقص فنی در هواپیمای پرواز طبس ـ تهران

رئیس فرودگاه طبس گفت: پرواز طبس ـ تهران به دلیل نقص فنی یکی از موتورهای هواپیما به ‌وسیله هواپیمای جایگزین و با پنج ساعت تأخیر انجام شد.

طبس نیوز: رئیس فرودگاه طبس گفت: پرواز طبس ـ تهران به دلیل نقص فنی یکی از موتورهای هواپیما به ‌وسیله هواپیمای جایگزین و با پنج ساعت تأخیر انجام شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از شفاف، امین‌الله صولتی دقایقی پیش اظهار داشت: پیش از ظهر امروز پرواز تهران ـ طبس بدون هیچ مشکلی و براساس برنامهٔ قبلی در فرودگاه طبس بر زمین نشست، اما پس از فرود، باتوجه به نقص فنی در یکی از موتورهای این هواپیما، پرواز طبس ـ تهران در ساعت مقرر انجام نشد.

وی ادامه داد: هواپیمای مورد استفاده برای این پرواز از نوع آنتونوف ۱۴۰ معروف به ایران ۱۴۰ است که با تأمین و جایگزینی هواپیمای دیگری از همین نوع از فرودگاه اصفهان، پرواز طبس ـ تهران با حدود پنج ساعت تأخیر انجام شد.

رئیس فرودگاه طبس افزود: خلبان هواپیمای معیوب ابتدا ادعا کرده بود که نقص فنی هواپیما به احتمال ۹۹ درصد طی دو ساعت رفع می‌شود و به همین دلیل جایگزینی هواپیما با تأخیر زیاد انجام شد؛ اما چنانچه از ابتدا عدم امکان رفع نقص فنی هواپیما محرز می‌بود، جایگزینی هواپیما در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شد.

وی گفت: هم‌اکنون هواپیمای معیوب در فرودگاه طبس پارک و در دست تعمیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =