بصیرت و دشمن شناسی مردم، ۹ دی را رقم زد

فرمانده سپاه طبس گفت: بصیرت و دشمن شناسی مردم، ۹ دی را رقم زد که به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد.

فرمانده سپاه طبس گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی مردم، ۹ دی را رقم زد که به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، صادق احمدی اظهار داشت: دشمنان در فتنه‌ ۸۸ ارکان نظام را نشانه رفته بودند و مردم با اتحاد خود نشان دادند تا پای جان در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی خود ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی مردم، ۹ دی را رقم زد که به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد.

فرمانده سپاه طبس با بیان اینکه فتنه فضایی است که ناخودآگاه همه در آن قرار می‌گیرند و حق و باطل به هم آمیخته می‌شوند، افزود: طبق فرمایشات معصومین مهم‌ترین خطر دراین زمان، لغزش نخبگان و خواص است.

احمدی ادامه داد: اگر نخبه‌ای بلغزد با انحراف او ممکن است گروه زیادی دچار لغزش شوند بر همین اساس در زمان فتنه باید به یک منبع موثق و مطمئن پناه برد که به نصر صریح آیات و روایات در جامعه هیچ جایگاهی مطمئن‌تر از ولایت امر جامعه اسلامی نیست.

وی اذعان داشت: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه ما بالا بردن بصیرت مردم یا به تعبیر مقام معظم رهبری خط درگیری با دشمن است.

فرمانده سپاه طبس با اشاره به موضوع مذاکرات ژنو یادآور شد: این نکته همیشه باید مدنظر باشد که مذاکرات وسیله‌ای است برای رسیدن به اهداف اصلی و در همه حال فصل‌الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است.

احمدی اذعان داشت: مهم‌ترین عامل قدرت ما ایمان و معنویت است و آنچه که ما را در این ۳۴ سال سربلند و عزتمند کرد همین عوامل معنوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =