حماسه ۹ دی گمان جدایی نسل سوم از انقلاب را باطل کرد

امام جمعه عشق آباد طبس گفت: نهم دی ماه آرزو و خیال دشمنانی را که گمان می‌کردند نسل سوم و جوانان را از انقلاب اسلامی جدا کرده‌اند و بین آن‌ها و انقلاب و آرمان‌هایش فاصله انداخته‌اند، باطل کرد.

طبس نیوز: امام جمعه عشق آباد طبس گفت: نهم دی ماه آرزو و خیال دشمنانی را که گمان می‌کردند نسل سوم و جوانان را از انقلاب اسلامی جدا کرده‌اند و بین آن‌ها و انقلاب و آرمان‌هایش فاصله انداخته‌اند، باطل کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از نسیم، حجت الاسلام و المسلمین قاسم اخلاقی فرد اظهار کرد: در فتنه ۸۸ گروهی در مخالفت با ارکان نظام برخاستند و سعی در خدشه دار کردن حیثیت سیاسی، اجتماعی ملت ایران داشتند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی اصول و ضوابطی برای دولت و مردم وجود دارد و هر گروهی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب به آن اصول پایبند باشند، جذب و در غیر این صورت طرد خواهند شد.

امام جمعه عشق آباد تصریح کرد: وظیفه دستگاه قضایی، صدا و سیما و کسانی که در کشور تریبون‌های تبلیغی را در اختیار دارند، روشن‌گری و تلاش برای بصیرت افزایی ملت ایران در داخل و بیرون کشور است.

حجت الاسلام اخلاقی فرد با اشاره به مذاکرات ژنو و مخالفت دشمن با اصول و پایه‌های اسلام، افزود: تا وقتی مذاکرات خالی از ابهام باشد و منافع و استقلال صنعتی و فناوری ملی ما در آن محاسبه شود ملت ایران وظیفه دارند از آن حمایت و در این مسیر تمام نیروهای فرهنگی، معنوی و سیاسی خود را بسیج کنند.

وی بیان کرد: دوای درد همه ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در بصیرت، اتحاد و همدلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =