رکورد ۳ برابری حمل زغالسنگ در راه آهن شرق

مدیر کل راه آهن شرق گفت: حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق طی ۹ ماهه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۳۶۵ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴۶ درصد رشد داشته است.

طبس نیوز: مدیر کل راه آهن شرق گفت: حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق طی ۹ ماهه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۳۶۵ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد پورفخری اظهارکرد: در ۹ماهه سال جاری تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این ناحیه ۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۱۳۲ تن کیلومتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که معادل دو میلیارد و ۷۷۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۲۳۰ تن کیلومتر بوده، از رشد ۱۹ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و ۹۳۱میلیون و ۴۹۷ هزار و ۱۲۱ تن کیلومتر بار خالص در این ناحیه حمل شده است که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۴ درصدی برخوردار است.

مدیر کل راه آهن شرق افزود: حمل سنگ آهن در اداره کل راه آهن شرق در ۹ ماهه سال جاری معادل یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۰۸ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که برابر با یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۰۳ تن بوده به میزان ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: با وجود قدمت کم از زمان تاسیس اداره کل راه آهن شرق، در این مدت کوتاه توانسته‌ایم جایگاه سوم تناژ بارگیری را در بین نواحی ۱۸ گانه راه آهن کشور به دست آوریم که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تلاش می‌کنیم تا جایگاه بالا‌تر در تناژ بارگیری راه آهن کشور را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =