اعلام آمادگی شهردار طبس برای دیدار با ساکنین زیباشهر

شهردار طبس برای بیشتر در جریان قرار گرفتن از مشکلات منطقه زیبا شهر طبس اعلام آمادگی خود را برای دیدار با ساکنین زیبا شهر اعلام کرد.

طبس نیوز: شهردار طبس برای بیشتر در جریان قرار گرفتن از  مشکلات منطقه زیبا شهر طبس اعلام آمادگی خود را برای دیدار با ساکنین زیبا شهر اعلام کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس، جلب نظر مردم برای مشارکت در حوزه مدیریت شهری از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و شهردار طبس همیشه بر ایجاد محیطی شهروند مدار تأکید داشته است. در همین راستا اهالی شهرک شهیدصدوقی اولین گروه از مناطق و محلات شهر طبس بودند که با شهردار طبس، پای میز مذاکره مشارکت و تعامل در خودیاری نشستند.

با توجه به اینکه معابر و شوارع عمومی شهرک زیباشهر پس از سالیان دراز هنوز به طور کامل زیرسازی و آسفالت نگردیده است و ساکنین این منطقه با مشکلات بسیاری از قبیل کمبود امکانات رفاهی، مشکلات حمل و نقل، خیابان‌های نامناسب، کمبود فضای سبز و… مواجه هستند لذا ساکنین این شهرک همواره پیگیر رفع این مشکلات بوده و هستند و شهرداری طبس نیز عزم جدی برای رفع مشکلات ساکنین زحمت کش و صبور زیباشهر دارد.

اشرفیان؛ شهردار طبس گلشن، مدتی کوتاه پس از دیدار با جمعی از معتمدین شهرک صدوقی و انعقاد تفاهم نامه مشارکت و خودیاری مردم در زمینه بازسازی معابر و شوارع شهرک شهید صدوقی، آمادگی خود را برای ملاقات و دیدار با ساکنین شریف شهرک زیباشهر به منظور پیگیری مشکلات و جلب مشارکت مردمی در زمینه اصلاح معابر و شوارع اعلام داشت.

شهردار طبس اظهار امیدواری کرد با پیشقدم شدن بزرگان، معتمدین و خیرین زیباشهر زمینه همکاری و مشارکت مردم زیباشهر در بازسازی و احیای هرچه سریع‌تر خیابان‌ها و بلوارهای این شهرک فراهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =