تضمین تثبیت انقلاب در دستان مردم است

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: حضور مردم برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تضمین تثبیت آن لازم است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه افزود: حفظ تعهد به اسلام بود که مملکت را به سربلندی رساند و مردم در زمان انقلاب شعارهای اسلامی سرمیدادند و عاشق شهادت و دین بودند.

وی اظهار کرد: از دیگر عوامل پیشبرد نظام اسلامی ولایتمداری است، اگر انقلاب ما رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری را نداشت انقدر رشد یافته نبود، رهبری که دوست و دشمن میدانند که آگاه، بصیر و شجاع است، نقشه دشمن را میشناسد و خنثی میکند.

خطیب نماز جمعه طبس بیان کرد: ساده زیستی مسئولان از عوامل دیگر است، مسئولی که اشرافی گری باشد نمیتواند مردمی را که برای اجاره خانه ماندند را درک کند و متاسفانه برخی از مسئولان به آن مبتلا شدند خانه ها و ماشین های آنچنانی، سفرهای پرزرق و برق و مهمانی هایی که در شان حکومت اسلامی نیست.

وی افزود: وحدت عملی یکی از عوامل پیشبرد اهداف نظام اسلامی است که یکی از مولفه های آن حضور در صحنه است، برخی حرف از وحدت میزنند اما عملی ندارند و تحمل دیگران را ندارند باید بپذیرند فردی با سلیقه مختلف در بدنه نظام مشغول باشد و صرف سلیقه های سیاسی این تنگ نظری هایی که برخی دارند و تحمل حضور برای تودیع و معارفه در یک مراسم مدیر مدرسه را ندارند و او را به باد انتقاد میگیرند چون فکر آنها را ندارد، این وحدت نیست این ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است باید در عمل نشان دهند و شایستگی ها و لیاقت ها را بسنجند.

وی با اشاره به آفات یک نظام گفت: نفوذ اندیشه های بیگانگان، ناتوان گذاشتن اهداف انقلاب، استحاله ارزش ها و هویت دینی به ویژه از طریق فضای مجازی و تجدد گرایی افراطی به بهانه روشن فکری از آفات نظام است.

امام جمعه طبس با اشاره به دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال گفت: جنگ تحمیلی و ترور شخصیت های انقلاب و دانشمندان، شهدای ۷۲ تن، شهدای هسته ای و ۱۷ هزار شهید، با وجود همه دشمنی ها انقلاب به ۴۰ سالگی رسید و عمق آن در دنیا ریشه دوانده و مردم از برکات آن بهره مندند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ابهت پوشالی استکبار را شکست و امروز می بینیم آمریکایی که خود را کدخدای دهکده جهانی معرفی میکرد اکنون جایگاهی در بین ملت ها ندارد و ملت ایران با حضور در صحنه و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، پوزه آمریکا را به خاک مالیدند و شاخ او را شکستند و وحشت از دل محرومان به دل مستکبرین منتقل شد.

امام جمعه طبس از اقدام شجاعانه نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ تشکر کرد.

وی به مناسبت های ۱۲ بهمن سالروز ورود امام، روز فن آوری هسته ای و تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 18 =