مشت محکم بوکسور های نوجوان طبسی با دریافت سه مدال طلا

طبس نیوز – بوکسور های نوجوان و جوان طبسی که سوم اسفند ماه در مسابقات قهرمانی باشگاه های استان شرکت کرده بودند امروز با سه مدال طلا ، یک مدال نقره و کاپ اخلاق به طبس بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مسابقات بوکس قهرمانی باشگاه های استان پنجشنبه دوم اسفند ماه در بیرجند برگزار شد و چهار بوکسور از طبس در این مسابقات شرکت کردند.

امیرعلی زهروجیان، امیرحسین نوروزی ، امید مهدیان و حسنعلی دلخواه با مربی گری علیرضا دلخواه در این مسابقات شرکت کردند که به ترتیب، سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند.

تیم اعزامی طبس همچنین موفق به دریافت کاپ اخلاق این مسابقات شد.

مربی تیم بوکس طبس گفت: این مسابقات در سطح استانی و با حضور ۱۱۰ شرکت کننده از ۱۰ تیم از سراسر خراسان جنوبی در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان برگزار شد.

علیرضا دلخواه با اشاره به استعدادهای بی‌نظیر فرزندان طبس افزود: با وجود مشکلات و سختی های بسیار و این که بچه های ما کیک بوکسینگ کار می‌کردند و تنها یک هفته مانده به مسابقات، با قوانین بوکس آشنا شدند، اما هر ۴ نفر افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: تیم های شرکت کننده از شهرهای بیرجند، فردوس، سرایان ، طبس، آرین شهر، قائن، نهبندان، کریمان و یک تیم از خراسان رضوی در این مسابقات حضور داشتند.

دلخواه با اشاره به کسب مقام چهارم و دریافت کاپ اخلاق در این مسابقات گفت: با توجه به امکانات محدود تنها توانستیم ۴ نفر را با خودرو شخصی به این مسابقات ببریم.

مربی تیم بوکس طبس افزود: اگر امکان بردن تعداد بیشتری از بچه های تیم را داشتم حتما به مقام اول یا دوم دست می یافتیم چرا که استعدادهای شگفتی در میان این بچه ها وجود دارد و هرکدام را می بردیم قطعا به نتیجه می رسیدیم.

سرپرست هیئت بوکس شهرستان طبس نیز در گفت و گو با خبرنگار طبس نیوز با بیان این که بسیاری از خانواده ها توان مالی فرستادن فرزندانشان به مسابقات را ندارند و هیئت نیز حامی مالی ندارد افزود: استعدادهای تیم بوکس طبس بیش از اینهاست اما به دلیل مشکلات مالی، بعضی از این ها به اعزام نمی‌رسند.

مهدی نجفی افزود: گاهی پس از انجام مسابقات برخی از هزینه ها پرداخت می شود اما لازم است در زمان انجام مسابقات یک حامی مالی حضور داشته باشد.

وی بیان کرد: از پیگیری های آقای قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان طبس و آقای قربانی سرپرست هیئت بوکس استان تشکر می‌کنیم و در صورت حمایت بیشتر از سوی ورزش شهرستان، بچه های ما توانایی افتخار آفرینی در سطح کشور را دارند.

نجفی با اشاره به مدال آوری هیئت اعزامی بوکس طبس به استان گفت: بچه های ما در مدت کوتاه یک هفته ای، شگفتی ساز شدند و می توان گفت طبس مشت اول را محکم زد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام استعداد یابی در این زمینه افزود: اگر حمایت بیشتری در این حوزه بشویم تا به مسابقات کشوری راه پیدا کنیم، بچه ها در این رشته آینده بسیار روشنی را دارند.

سرپرست هیئت بوکس شهرستان طبس خواهان حمایت مادی و معنوی از این رشته و اختصاص مکانی برای یک رینگ بوکس شد.

وی افزود: از ورزشکاران، علاقه مندان و افراد آشنا به رشته ورزشی بوکس جهت فعالیت در این رشته ورزشی و مربیگری دعوت میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =