دیوار ساحلی مانعی برای سیلاب

دیوار ساحلی به طول ۳ کیلومتر در شرق مسکن مهر ایجاد کردیم.

شهردار طبس در گفتگو با نجفی خبرنگار طبس نیوز گفت:دیوار ساحلی روان آب ها را به طرف چاله های بالادست دانشگاه آزاد هدایت میکند که کمکی برای آب های زیرزمینی و کشاورزی نیز می شود.

وی افزود: کانال های خروجی آب از جمله در بلوار غدیر، کنار ترمینال و بلوار مرحوم مهاجریان را لایروبی و مسیل های مسدود شده را باز کردیم.

شهردار طبس بیان کرد: در شهر از سمت جنوب خیابان امام تا دیهشک با توجه به وجود کال ها و رودخانه عباس بیک مشکلی برای روان آب ها و سیلاب وجود ندارد، در این مسیر ساخت و سازها و تصرفات غیرقانونی انجام شده اما مسیر کاملا باز است.

بهارستانی یزدی تاکید کرد: از بلوار امام تا زیباشهر و رضوانشهر رودخانه زین آباد قرار دارد که قسمت بالا دست آن کاملا از بین رفته اما کوچه ها و خیابان ها مانند سرشاخه ها عمل کرده و آب را جمع آوری می کنند اما قسمت پایین دست آن از بلوار گلستان به پایین مسدود شده و قسمت انتهایی آن هتل آستانه و قسمتی از باغ جهادکشاورزی قرار دارد و مسیر انتهایی رودخانه را مسدود کرده که بسیار خطرناک است.

وی گفت:از ساعت ۴ صبح امروز تاکنون هیچ گونه آبگرفتگی خطرناک در معابر در شهر طبس گزارش نشده است، مردم آرامش خود را حفظ کنند و اگر مورد آبگرفتگی هست به همکاران ما اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 10 =