تقی زاده های زمان از صحرای طبس درس عبرت بگیرند

طبس نیوز، همسر شهید منظر قائم گفت: از این مکان مقدس به این غرب زده های نفوذی پیام می دهیم که از صحرای طبس عبرت گرفته و از بزرگ کردن کدخدای خویش و پمپاژ افکار غربی دست بردارند.

نجفی – به گزارش طبس نیوز، همسر شهید منتظر قائم پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت در صحرای طبس افزود: از ملت با بصیرت میخواهم تقی زاده های عصر خود را زیر نظر داشته باشند که ترس و غرب آوری در ذات و خون آنها رسوخ کرده و افکار و فرهنگ غربی را در کشور تزریق و پمپاژ می کنند.

 وی عنوان کرد: کسانی و جریان هایی در کشور می گویند درگیری ما با آمریکا به دلیل این است که جمهوری اسلامی ایجاد کننده تنش در منطقه است و اگر با آمریکا وارد مذاکره شویم مشکلات حل میشود اینها دروغ می گویند و اشتباه می کنند زیرا ماهیت اسلام ناب ظلم ستیز است و نمیتواند با ظالم کنار بیاید.

وی بیان کرد: درگیری ما با شیطان بزرگ در ۴۰ سال گذشته از حوادث مختلف همچون صحرای طبس، جنگ تحمیلی، جنگ نفتکش ها، بمباران شهرها، ترور دانشمندان هسته ای، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، تحریم های اقتصادی و غیره، درگیری ماهوی و ذاتی است.

وی افزود: درگیری ما با آمریکا زمانی تمام می شود که جمهوری اسلامی دست از اسلام ناب بردارد و از اسلام آمریکایی تبعیت کند و این یک امر محال است زیرا به فرموده امام تا در جهان شرک و کفر است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

همسر شهید منتظر قائم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام و حضرت ایت الله خامنه ای از نقطه شروع تاکنون گام های بلندی برداشته ولی هنوز به نقطه ایده آل نرسیده است و دشمنان تلاش می کنند تا مردم ندانند در کدام نقطه ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران توانسته در گام اول انقلاب دشمن را متوقف و در بسیاری از عرصه ها در بلندای تاریخ بایستد، افزود: در گام دوم انقلاب با تبعیت از نقشه راه رهبری، علیرغم توطئه های نظام سلطه محکم و استوار دشمن را تعقیب و آنها را از تمام سرزمین های اسلامی بیرون و زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت: علت گربه رقصانی و تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط ترامپ قمارباز و این تروریست به ذات، این است که آمریکا، سپاه پاسداران را عامل پیشرفت های نظامی، اقتدار موشکی، نفوذ منطقه ای، صدور انقلاب، ناکارآمدی تحریم ها، خنثی شدن توطئه ها و پدید آورنده محور مقاومت در منطقه ارزیابی می کند ولی شیطان بزرگ بداند ۸۰ میلیون ملت ایران همه سپاهی هستند و به دستور قرآن کریم مقاومت خواهند کرد.

همسر شهید منتظرقائم با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: با کمال تاسف در سال های اخیر به دلیل سومدیریت، بی تدبیری و سیاست های غلط و عدم توجه به ظرفیت های داخی و نگاه به بیرون ماشین اقتصاد کشور دنده عقب رفته و تنها راه نجات از این رکود، فقر،تورم و بیکاری، رونق تولید است.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی مردم با سرمایه بیگانگان و استفاده از اهرم گفتگو و مذاکره و تلاش برای جلوگیری از بهانه گیری های دشمن و تنش زدایی با کدخدا حل نخواهد شد.

وی گفت: از مسئولین درخواست میکنم تا با تکیه بر ظرفیت های عظیم درون کشور به ویژه جوانان مومن و انقلابی و مبارزه با فساد و اصلاح قوانین و ممانعت از ورود کالای قاچاق و تسهیل در صدور مجوزها، زمینه تبدیل تهدیدها به فرصت ها را فراهم بیاورند تا سال ۹۸ سال گشایش و امکانات برای ملت ما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =