۸۴۰ کارگرطبسی از تسهیلات رفاهی بهره میبرند

‍ به گزارش طبس نیوز، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی طبس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: سال۹۷ تعداد ۳۹۸ مورد بازرسی انجام شده در زمینه حفاظت فنی و ایمنی، از شرکت های خدماتی ۳۸ و اتباع بیگانه ۴۰ مورد انجام شده که در حوزه بازرسی کار است.

قاسم زاده افزود: تعداد ۱۰ تعاونی تولیدی توزیعی و خدماتی انجام گرفته و کل تعاونی های فعال شهرستان طبس ۱۳۰ تعاونی است و دوره های آموزشی برگزار شده جهت تعاونی‌ها ۲۱۲۷ نفر ساعت و نظارت های انجام شده بر تعاونیها ۸۹ مورد است که در حوزه تعاون انجام شده است.

وی با اشاره به حوزه امور اجتماعی فرهنگی و ورزشی اداره کار گفت: ۸۴۰ نفر از کارگران از تسهیلات رفاهی و تفریحی برخوردار هستند و تعداد دوره های آموزش پیشگیری از اعتیاد یک دوره برای ۷۳ نفر تشکیل شده است تعداد ۵ تیم در رشته های مختلف ورزشی و تعداد ۲۰ خانوار از مهمانسرای کارگری کشور استفاده کردند.

قاسم زاده در خصوص حوزه تشکیلات کارگری و کارفرمایی گفت: تعداد ۸ شورای اسلامی کار و تعداد ۱۳ نماینده کارگر و تعداد سه انجمن صنفی کارگری و دو انجمن صنفی کارفرمایی و یک کانون کارگران بازنشسته در طبس وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۲۶ مجوز برای افراد مستقل و تعداد ۳۰ مجوز پشتیبان حقیقی برای مشاغل خانگی صادر شده است.

قاسم‌زاده بیان کرد: در خصوص تسهیلات ارائه شده در زمینه مشاغل خانگی کل اعتبار شهرستان در بانک های عامل ۱۵ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال و میزان اعتبار جذب شده ۷۷ درصد به مبلغ ۱۲۱ هزار و ۷ میلیون ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =