مشکلات زمین و مسکن مدیریت می خواهد

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه از روند واگذاری زمین و گرانی قیمت زمین و مسکن در طبس انتقاد کرد و گفت: برخی شهروندان گلایه هایی در سطح شهرستان دارند که به حق است و آن موضوع زمین، مسکن و اجاره مغازه است که نیاز به مدیریت دارد.

امام جمعه طبس افزود: قیمت های زمین طبس از مشهد هم گران تر است طبس که این همه سرزمین گسترده ای است یک قواره زمین را ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون میدهند که این باید مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا در اداره راه و شهرسازی ۶۰ هکتار زمین را اختصاص دادند که امیدواریم تدبیری کنند که حق به حقدار برسد که می شود این کاررا توسعه داد و بجای ۶۰ هکتار ۲۰۰ هکتار بدهند.

خطیب نماز جمعه طبس درخواست کرد: خواهش می کنم از نیروهای انتظامی و دادگستری دلال بازی ها و بازارسیاه درست کن ها برخورد جدی کنند.

حجت الاسلام محمدی گفت: کار باید به سرانجام برسد این قابل قبول نیست در دیار کویر شهرستان طبس با بیش از ۵۶ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد اما برای یک قطعه زمین برای جوانی که میخواهد ازدواج کند سرمایه ده سال خود را نیز بگذارد پولش حاضر نمیشود.

وی تاکید کرد: امیدواریم مدیریت کنند عزیزان در دولت مشکلاتی دارند که برخی قابل حل است و مدیریت میخواهد.

امام جمعه طس گفت: اجاره ها در طبس سرسام آور است چه منازل و چه مغازه ها که روند سالمی ندارد و امیدوارم در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =