مسئولان سلایق سیاسی خود را در خدمت به مردم کنار بگذارند

امام جمعه گفت: جایگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی،جایگاه با اهمیت و حساسی است و ارشاد طبس بدون حاشیه و سیاسی کاری برنامه های خود را انجام می دهد.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا محمدی» پیش از ظهر امروز(۲۰ خرداد) در دیدار باسرپرست و کارکنان فرهنگ وارشاد اسلامی طبس گفت: خوشحالم از اینکه توفیق شد در جمع کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یافتم تا خداقوتی عرض کنیم.

امام جمعه طبس در ادامه بیان داشت:جایگاه ارشاد، جایگاه حساسی است و فرهنگ و ارشاد اسلامی همانطور که از نامش پیداست، باید مرشد باشد.

وی ادامه داد: مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خود باید فردی معتقد ،مرشد و مروج ارزش های اسلامی باشد .

حجت الاسلام محمدی افزود:برخی از مسئولین حواشی زیادی دارند و بعضا با سلایق سیاسی خود کار می کنند و این جفاست.

امام جمعه طبس عنوان داشت: مسئول اداره، باید سلایق سیاسی خود را بیرون از اداره بگذارد و در اداره تنها به فکر کار مردم و ارباب رجوع باشد.

در این دیدار نیز از ایجاد و تشکیل کمیته های تخصصی در شورای فرهنگ عمومی ،مجتمع فرهنگی و هنری طبس،برگزاری جلسات نقد کتاب، از برنامه تقدیر روزه اولی ها و مسابقات قرآنی مدهامتان توسط کانون های مساجد غیره گفتگو شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه،علیرضا عصاری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از برنامه فرهنگی ،هنری و قرآنی صورت گرفته در سال گذشته را، ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =