حماسه بزرگ غدیرخم در طبس بازسازی می‌شود

طبس نیوز – دبیر ستاد بازسازی غدیر خم در شهرستان طبس گفت: ۲۹ مرداد ماه همزمان با روز عید سعید غدیر خم این واقعه بزرگ با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان طبس در قرارگاه قدس بازسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی در اولین جلسه ستاد بازسازی غدیر خم شهرستان طبس اظهار داشت: عید سعید غدیر خم یکی از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان و روزی است که پیامبر اسلام(ص) در مراسم آخرین حج خود حضرت امام علی(ع) را به عنوان وصی و جانشین معرفی کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه طبس افزود: روز غدیر یکی از بزرگ ترین رویداد تاریخی اسلام است و حلقه اتصال بین نبوت و امامت است و که به مراتب بازسازی این امر مهم موثر تر از ده ها سخنرانی و همایش است.

فرحبخش با اشاره به لزوم درک پیام غدیر گفت: درس غدیر ولایت پذیری و ولایت مداری است که متاسفانه عید غدیر یکی از مظلوم ترین عید ها نزد مسلمانان است.

دبیر ستاد بازسازی غدیر خم در شهرستان طبس گفت: ۲۹ مرداد ماه همزمان با روز عید سعید غدیر خم این واقعه بزرگ با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان طبس در قرارگاه قدس بازسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این بازسازی علاوه بر هنروران اصلی، ۴۴۰ نفر نیز به عنوان سیاهی لشگر از حجاج که سالهای گذشته به حج مشرف شده اند و بسیجیان در قالب ۴ کاروان حضور خواهند داشت که صحنه بازسازی این واقعه به کارگردانی بسیجی برادر حسین نظری ، اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه طبس گفت: از سال ۹۴ تا کنون ۱۰ نمایش میدانی در شهرستان طبس اجرا شده است که در نمایش میدانی قبلی (به رسم شهیدان) سکوی مناسبی برای بازدید آحاد مردم با ظرفیت ۶۰۰۰ نفر آماده شده است شرایط مناسبی را برای بازدید از این نمایش میدانی فراهم خواهد کرد.

دیدگاهی در “حماسه بزرگ غدیرخم در طبس بازسازی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =