ائمه جمعه سخنگوی مردم برای طرح مشکلات است

امام جمعه طبس گفت: یکی از وظایف ائمه جمعه انتقال مشکلات مردم به مسئولین است و طرح مشکل از باب انتقاد و تخریب نیست بلکه در راستای تقویت نظام است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه افزود: ما نه مسئول اداره ایم و نه بودجه ادارات دست ماست فقط بر حسب وظیفه سخنگوی مردم می شویم و مشکلات را منتقل میکنیم و اکثر مسئولان توجه لازم را دارند و خدمات خوبی را ارائه می دهند.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امام جمعه باید ساده زیست و مردمی باشد و از جریانات انقلابی به تمام معنا دفاع کند چون آنچه میتواند امروز به انقلاب عزت بخشد تفکر انقلابی است.

خطیب نماز جمعه طبس بیان کرد: اگر روال انقلابی گری و تفکر حماسی وجود نداشته باشد نه تنها به انقلاب بلکه به مردم و کشور ضربه وارد می شود.

وی با اشاره به روز ترویج آموزش های فنی حرفه ای و روز ملی کارآفرینی گفت: یکی از مولفه های توسعه هر نظام و کشوری نیروی متخصص و کارآمد آن است.

حجت الاسلام محمدی افزود: یکی از ضعف های دانشگاه این است که دانشجویان با تئوری آشنا می شوند اما علم یک فارغ التحصیل با مدرک دانشگاهی، روی کاغذ است و در میدان عمل تجربه خاصی ندارد.

وی بیان کرد: اداره فنی و حرفه ای آموزش عملی می دهد و مدرک نیز ارائه می کند تا بتوانند در جامعه منشا خیر و برکات شوند.

امام جمعه طبس با اشاره به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: امروز در سالگرد چهلمین اقامه نماز جمعه در کشور هستیم که سن بلوغ و کمال است.

وی از مردم شرکت کننده، ستاد نماز جمعه، هیات امنای مسجد جامع و همه عوامل برگزارکننده نماز جمعه طبس تشکر کرد و یاد و خاطره امام جمعه های پیشین را گرامی داشت.

حجت الاسلام محمدی به برگزاری میز خدمت تاکید کرد و گفت: در ایام هفته متناسب با نوع خدمات اداره ای که هستند قبل از خطبه ها، مسئول اداره سخنرانی کند و کارشناس اداره برای میز خدمت حضور یابند تا مردم مشکلات خود را مطرح کنند.

وی افزود: این موضوع باعث یک ارتباط عملی بین مسئولین ادارات و مردم می شود که تدبیر آن بر عهده معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه طبس است که هر طور در این خصوص مصلحت بدانند ما در خدمتشان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =