جشنواره مالک اشتر یعنی تذکر به خود و دیگران

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هدف از جشنواره مالک اشتر تذکر و یادآوری برخی نکات است.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان در اولین جشنواره مالک اشتر (یادبود شهید علی اکبر غلامی) تقدیر از برگزیدگان رده های مقاومت بسیج در سال ۱۳۹۷ ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : یاد آوری برخی نکات برای مومنین نفع و سود دارد که هدف جشنواره مالک اشتر سود رساندن به برادران مومن است.

 
وی افزود : هر مسئولی باید بر زیر مجموعه خود اشراف کامل و همه جانبه داشته باشد. در واقع مدیریت یک امانت الهی است پس ما باید همیشه و همه ساله تمام عیب ها و حسنات کار خود را بررسی کند.
 
نوفرستی خاطر نشان کرد : در نظارت ها چهار نکته مد نظر است که طبق گفته قرآن ما اول باید خوبی ها را ببینیم و آنان را یادآوری نماییم و دوم این که عیب ها و مشکلات  را بررسی کنیم و زمانی که عیوب شناسایی شد باید در صدد رفع آن بر آییم.
 
 نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود : بررسی نواقص سومین مسئله است که باید در بررسی ها مورد نظر قرار گیرد ، گاهی مشکل در دستور العمل هاست، گاهی در بودجه ها و ابلاغیه هاست که نواقص به رده های بالادستی برمی گردد. 
وی خاطر نشان کرد : مسئله چهارم شناخت مسئولین و افراد مدیر ، مدبر و کار آمد است. گاهی اوقات با شناسایی افراد کار آمد و با تجربه و ارتقا این گونه افراد در جایگاه های بالاتر موفقیت های چشمگیری برای یک مجموعه حاصل می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد : ما برای اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی امام زمان (عج) باید هزینه هایی را بدهیم، تلاشهایی را انجام بدهیم تا بتوانیم به آن هدف و آرمان بزرگ برسیم و این جز با تلاش، خدمت و همبستگی نیروهای مومن و انقلابی و همپوشانی عیوب همدیگر و تذکر حاصل نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =