رسالت خبرنگار خطیر و سنگین است

طبس نیوز؛ امام جمعه طبس گفت: خبرنگاران در راستای رسالت حساس، سنگین و خطیر دینی-اسلامی و انقلالی گام های موثری را بر می دارند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: امیدوارم خبرنگاران در دنیای انفجار خبر بتوانند به رسالت خود در آنچه مصالح اسلام، منطقه، شهر و شهرستان در آن است، عمل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند به این عزیزان توفیق دهد تا بتوانند واقعیت های جامعه را بر اساس مصالحی که انقلاب و نظام اسلامی مد نظر دارد این رسالت را به نحو شایسته ای ایفا کنند.

سالگرد سقوط هواپیمای تهران_طبس سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) روز جوانان

خطیب نماز جمعه طبس با اشاره به سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت:
برای برون رفت از مشکلاتی که مستکبران ایجاد می کنند در سایه مقاومت می شود آن را برطرف کرد.

وی افزود: مقاومت چند دستاورد شیرین داد از جمله اینکه تجلی حزب الله به عنوان نیروی موثر در منطقه مانند خار چشمی برای اسرائیل شده است.

امام جمعه طبس بیان کرد: شکل گیری محور مقاومت در منطقه و ایجاد قدرت بازدارندگی در مقابل اسرائیل که یکی از قدرتمندترین ارتش دنیا را دارند، اما امروز قدرت پوشالی آنها مشخص شد.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و افزود: پیشرفت، مسیر بی انتهاست که برای عزت و سربلندی کشور باید این مسیر را هر چه با شتاب تر بپیماید.

وی گفت: مهمترین وظیفه جوان نخبه جلو بردن مرزهای دانش و فن آوری است؛ امروز به دلیل بها دادن به این جوانان کشور ما عظمت پیدا کرده و اگر میخواهد کشور بیش از این سربلند شود باید جوانان نخبه تلاش کنند تا بتوانند مرزهای علم را بشکافند که راه آن تفکر انقلابی است.

خطیب نماز جمعه طبس خاطرنشان کرد: جوان باید امید به آینده داشته باشد و بزرگترین خیانت ناامید کردن جوان به آینده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم وزیر امور خارجه اشاره کرد و افزود: این نشان استیصال و حماقت آمریکاست از طرفی شعار مذاکره سر میدهند و از طرفی وزیر امور خارجه مسئول جریان دیپلماتیک در کشوری را تحریم میکنند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: به آمریکا نمیشود اعتماد کرد چرا که فقط به دنبال منافع خود است به ویژه در دولت احمقانه ترامپ که تحریم کردن بیشتر، فشار به مردم را در دستور کلر خود قرار داده ولی با توکل بر خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری جریان آمریکا در مقابل نظامی اسلامی با همت مردم با شکست مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =