سرمربی تیم هندبال زغالسنگ طبس: قطعاً برای برد به زمین خواهیم رفت

سرمربی تیم هندبال زغالسنگ طبس گفت: ما قطعاً برای برد به زمین خواهیم رفت و تمرینات مناسبی را گذراندیم و خوب تیم مقابل را آنالیز کردیم و کادر فنی برنامه خوبی را برای این بازی در نظر گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرمربی تیم هندبال زغالسنگ طبس در نشست خبری گفت: حدود سه ماه است که تمرینات خود را آغاز کردیم و روند مناسبی را تا این جای لیگ داریم اما باید در نظر داشته باشیم که سال اول است و تیم بسیار جوانی داریم و باید تمام اهداف تاکتیکی و فنی خودمان در زمین روی بازیکنان جوانمان پیاده کنیم.

علیرضا بیک ماز افزود: با توجه به گروه بندی که در قرعه کشی فدراسیون قرار گرفتیم با تیم های خیلی خوبی روبرو شدیم که بسیار با تجربه هستند از جمله تیم کازرون که از تیم های باسابقه لیگ است.

وی ابراز امیدواری کرد: ما قطعاً برای برد به زمین خواهیم رفت و تمرینات مناسبی را گذراندیم و خوب تیم مقابل را آنالیز کردیم و کادر فنی برنامه خوبی را برای این بازی در نظر گرفتند.

بیک ماز خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان ما بتوانند اهداف ما را در زمین پیاده کنند و بازی بسیار زیبا و هندبال جوانمردانه‌ای را در طبس شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که توقع شما از مردم چیست؟ گفت: فصل قبل مردم یار و یاور ما بودند و خیلی عالی توانستند از تیمشان حمایت کنند و این که به لیگ صعود کردیم عامل اصلی آن مردم شریف طبس بودند ، از مردم خواهش می‌کنم که با اسم ما را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بازی اولین بازی خانگی این فصل ماست و می تواند شروع خیلی بزرگی برای مردم طبس باشد و باید کمی با صبر به این تیم نگاه کنیم و شاید برای تکمیل شدن یک تیم خیلی جوان زمان ببرد.

وی گفت: میانگین سنی تیم ما ۲۳ سال و ۶ ماه است.

کاپیتان تیم زغالسنگ طبس نیز در این جلسه افزود: همانطور که سرمربی گفتند تیم ما جوان است اما به این معنا نیست که بازیکنان ما خام هستند بلکه اکثر آنها سابقه حضور در اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان را داشته اند.

فرهاد شفیعی افزود: بعضی از آنها در تیم ملی انتخاب شدند و مهم تر از همه این است که انگیزه زیادی برای یادگیری دارند و علاقمند به پیشرفت هستند.

وی ابراز کرد: با توجه به شرایطی که طبس دارد مکان بسیار مناسبی است که پیشرفت کنند و همه آنها این موضوع را درک کردند و در کنار آن چند نفر از بازیکنان سابقه حضور بیشتری در لیگ دارند و با تجربه های این تیم به حساب می آیند.

شفیعی گفت: در کنار هم سعی کردیم یک تیم مناسب تشکیل دهیم و به اهدافی که مورد نظر ماست برسیم.

وی با بیان اینکه در گروه ما تیم های قوی هستند افزود: اینطور نیستیم که از پیش باخته باشیم و حریف دست و پا بسته ای باشیم، تمام انگیزه بچه ها و هدفی که داریم این است که بتوانیم در این گروه شگفتی‌ساز باشیم و با توجه به اینکه تیم طبس سال اولش است که در لیگ حضور دارد امیدواریم بتوانیم یک نتیجه مناسب و درخوری برای شهر طبس و مردم عزیزش و مجموعه زغال سنگ به دست بیاوریم.

وی در مورد بازی قبل تیم زغالسنگ با تیم اسلام آباد گفت: تیم اسلام آباد سال گذشته نایب قهرمان شد امسال می خواهد در باشگاه‌های آسیا شرکت کند و از تیم هایی است که امسال مدعی قهرمانی و سکو است با توجه به اینکه ما بازی اولمان بود در خانه حریف بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و تا دقیقه ۴۵ هم با آن ها پا به پا پیش رفتیم اما از آن به بعد تجربه آنها به جوانی بچه های تیم ما چربید اما من به شما قول می‌دهم که پله‌پله شرایط تیم ما بهتر می‌شود و می توانیم روند رو به رشدی داشته باشیم.

وی بیان کرد: تیم کازرون تیمی است که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر دارد و همانطور که سرمربی این تیم در مصاحبه های خود اشاره کرده است تیم را برای سکو و قهرمانی بسته اند اما ما در اینجا می خواهیم حداکثر استفاده را با کمک تماشاچیان از شرایط میزبانی ببریم و بتوانیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

تیم هندبال زغالسنگ طبس در لیگ برتر هندبال کشور در گروه الف باید با تیم های زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشتستان و سربداران سبزوار به رقابت بپردازد و بازی اول خود را با زاگرس اسلام آباد انجام داده است که نتیجه آن را به تیم حریف واگذار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفده =