سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: شناخت کافی نسبت به تیم زغالسنگ طبس نداریم

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: تیم زغال سنگ تازه به لیگ آمده است و شناخت کافی نسبت به این تیم نداریم اما شناخت نسبی داریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در نشست خبری گفت: یک هفته است که بازی ها انجام شده هنوز تیم ها به آمادگی لازم نرسیده اند، تیم زغال سنگ هم تازه به لیگ آمده است و شناخت کافی نسبت به این تیم نداریم اما شناخت نسبی داریم.

امین رهسپار افزود: روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کردیم و تیم را برای این بازی آماده کرده ایم امیدوارم بازی فردا بازی خوب و جوانمردانه باشد که مردم و تماشاگران از این بازی راضی باشند.

رهسپار بیان داشت: حدود دو ماه است که تمرین کردیم و تا ۸۰ و ۹۰ درصد آمادگی پیدا کردیم و در هفته گذشته با تیم سبزوار بازی انجام شد که خوشبختانه توانستیم پیروز این رقابت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال بازیکنان ملی پوش در تیم‌ها تقسیم شدند و همه تیم ها امسال از نظر کارکرد و عملکرد خوب هستند.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ابراز کرد: اکثر تیم ها واقعا قوی هستند حتی می توانند بگوید که ما پیروز میدان هستیم و یا قهرمان لیگ هستیم.

وی بیان کرد: بازی ها نیز سر وقت انجام شد و این یک اتفاق خوب در هندبال است اما در سال های قبل اعلام می کردند بازی ها در فلان روز انجام می شود اما برگزار نمی‌شد.

کاپیتان تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در این نشست گفت:
خدا را شکر در هفته‌ای که سپری کردیم تمرینات بسیار خوبی داشتیم و بازی قبلی خودمان را با برد سپری کردیم امیدواریم فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی را در مقابل تیم زغال سنگ طبس رقم بزنیم.

امیر فرهادیان افزود: همانطور که سرمربی تیم فرمودند چون در ابتدای فصل هستیم نمی‌توانیم تیم‌ها را کامل ارزیابی کنیم ولی امیدوارم بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم و بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی در باره پیش‌بینی در مورد بازی فردا گفت: امیدوارم که ضمن احترام به تیم زغال سنگ طبس برنده بازی فردا ما باشیم.

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با تیم زغالسنگ طبس فردا ساعت ۱۵ در سالن ورزشی پنجم اردیبهشت طبس با هم به رقابت خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =