شهردار طبس با ساکنین زیبا شهر دیدار کرد

پیرو نشست‌های صمیمی ارکان مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر با اهالی مناطق شهری؛ اهالی شهرک زیباشهر بعنوان دومین منطقه شهری در نیمه دوم سال، در مسجد امام صادق (ع) میزبان مسئولان شهری بودند.

طبس نیوز: پیرو نشست‌های صمیمی ارکان مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر با اهالی مناطق شهری؛ اهالی شهرک زیباشهر بعنوان دومین منطقه شهری در نیمه دوم سال، در مسجد امام صادق (ع) میزبان مسئولان شهری بودند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس، کار‌شناس طرح و برنامه و مدیر پیگیری‌های ویژه شهردار بیان داشت؛ ارکان مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری از آذرماه سال جاری برنامه نشست صمیمی با اهالی مناطق چندگانه شهری را برای شنیدن مشکلات مردم و پیگیری جهت رفع آنان را در دستور کار قرار دارد.

جمال شمس افزود: اولین نشست با اهالی و معتمدین شهرک صدوقی با محوریت خیابان‌های صدوقی ۴ و ۷ بود، که در محل دفتر شهردار برگزار و با توجه به اینکه از سال احداث شهرک شهیدصدوقی حدود ۳۰ سال می‌گذرد، موضوعاتی چون مرمت آسفالت معابر، تعویض جداول، بهسازی پارک حاشیه‌ای حدفاصل بلوار شهیدمطهری و شهرک شهیدصدوقی و فضای سبز محله‌ای از درخواست‌های معتمدین این منطقه بود، که در وهله اول؛ علیرغم گستردگی شهر و مشکلات عدیده، اقدامات لازم تخصصی فنی برای پارک حاشیه‌ای در مقوله فضای سبز، فضای بازی کودکان و اصلاح گونه‌های گیاهی و اصلاح نحوه آبدهی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد؛ بازگشت به درخواست اهالی شهرک زیباشهر و با هماهنگی‌های صورت پذیرفته توسط روابط عمومی، در تاریخ سیزدهم بهمن ۹۲ اهالی و معتمدین شهرک زیباشهر؛ در مسجد و حسینیه امام جعفر صادق (ع) نبش بلوار امام موسی کاظم (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، میزبان مدیریت شهری (شهردار و هیئت همراه) بودند.

حسن قیصری؛ مسئول روابط عمومی شهرداری بیان داشت:

در این نشست صمیمی؛ مرادی – عضو هیئت امنای مسجد و حسینیه امام جعفر صادق (ع) و یکی از معتمدین شهرک زیباشهر؛ بدواً گزارشی از وضعیت شهرک و مطالبات اهالی ارائه نمود و سپس اشرفیان – شهردار طبس گلشن – با گرامیداشت دهه مبارک فجر مراتب قدردانی خود را از مردم شهر طبس و شهرک زیباشهر بیان و اظهار داشت:

وسعت خدماتی شهر بسیار و نمی‌توان انتظار داشت که مدیران شهری و منجمله شهرداری وعده بیهوده دهند و باید قول‌ها و وعده‌ها با واقعیت منطبق و کارآمد و قابل اجرا باشد، لذا انتظار می‌رود؛ مردم عزیز با سعه صدر و صبر و حوصله این شهرداری را یاری فرمایند تا بتوان به موقع طرح‌های تصویب شده در مناطق گوناگون اجرائی شود.

اشرفیان اشاره‌ای به وضع درآمدی مردم در شهرهای کمتر توسعه یافته نمود و اذعان داشت؛ نمی‌توان تمام منابع درآمدی شهرداری‌ها که قانون تجویز نموده و بر اساس قانون قابل وصول است را مطالبه و اخذ نمود، چون هدف مدیریت شهری؛ کسب درآمد با تحمیل بار مضاعف مالی بر مردم (مؤدیان) نیست. شهردار طبس؛ به انجام فعالیت‌های خدماتی و عمرانی در سال‌های قبل اشاره نمود و از زحمات شهردار قبل تقدیر جمعی شد.

اشرفیان – شهردار طبس گلشن – به راه اندازی خط ۵ ناوگان حمل و نقل درونشهری با مینی بوس برای شهرک زیباشهر (با خط – شهرک زیباشهر، شهرک رضوان شهر، حرم مطهر و میدان قدس –) اشاره و ابراز امیدواری نمود با بهره گیری از بخش خصوصی؛ خط برگشت این ناوگان نیز بزودی فراهم گردد. دعوت از سرمایه گذار، جلب مشارکت‌های مردمی بصورت نقدی قرض الحسنه، مذاکره و رایزنی با پیمانکارهای طرف قرارداد برای انجام آسفالت معابر خاکی شهرک زیباشهر، زیرسازی معابر، جمع آوری به موقع و منظم پسماند، محوطه سازی و زیرسازی پارک، نصب المان نوروزی در بلوار حرم، روشنائی پارک و بلوار حرم با چراغ‌های تزئینی، افتتاح میدان ساعت، پیگیری ویژه برای بازگشائی مسیر از بلوار ۲۴ متری شهیدباهنر (بازک) به بلوار حرم از ابتدای بلوار شهیدبهشتی شمالی، پیگیری اجرای طرح جاده سلامت، تسطیح اراضی ضلع شمالی بلوار حرم، نور‌پردازی تصاویر شهدای گرانقدر، فضای سبز حاشیه‌ای بلوار حرم و… از برنامه هائی بود که اشرفیان – شهردار طبس گلشن – وعده آن را به اهالی شهرک زیباشهر داد.

در پایان مراسم؛ از حاضرین درخواست شد که مشکلات خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پیگیری نمایند. این سامانه از دو روش تلفنی و آنلاین بهره می‌برد.

در روش تلفنی با شماره گیری ۱۳۷ موضوعات بصورت شفاهی مطرح و پیگیری می‌شود و در روش آنلاین با مراجعه به سایت شهرداری به آدرس: www. tabas. ir از قسمت بالای سایت سامانه ۱۳۷ را انتخاب و فرم‌های مربوطه را پر کرده و ارسال می‌نمایند. این فرم‌ها توسط اپراتور سایت چاپ گردیده و جهت پیگیری به دفتر شهردار ارائه می‌گردد.

به توصیه سردبیر سایت شهرداری، بهتر است موضوعات فوری و اضطراری از طریق تلفن مطرح شده و سایر مسائل که به پیگیری بیشتر نیاز دارد از طریق سامانه ۱۳۷ سایت (آن لاین) مطرح گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پنج =