حضور حماسی مردم شهرستان طبس در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن

در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مردم شهرستان طبس همزمان با تمامی ایرانیان غیرتمند و دلیر در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن حضور گسترده و فعال داشتند.

طبس نیوز: در سال حماسه سیاسی  و حماسه اقتصادی مردم شهرستان طبس همزمان با تمامی ایرانیان غیرتمند و دلیر در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن حضور گسترده و فعال داشتند.

به گزارش طبس نیوز، آغاز مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در طبس با خواندن آیاتی از کلام الله قرآن مجید همراه بود.

در ادامه برنامه رزمی توسط تعداد ۲۲ نفر به مناسبت ۲۲ بهمن از رزمی کاران ذوالفقار با شکستن کوزه های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ برمنافقین» و شکستن چوب و به نمایش کشیدن قدرت رزمی جوانان نسل چهارم انقلاب و نیز به آتش کشیدن پرچم مستکبرین در میدان انقلاب اسلامی با حضور پورشور مردم و سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ برآمریگا» و «مرگ بر اسرائیل» انجام شد.

«۲۲ بهمن‌ماه، یوم‌الله یوم‌الله»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، «در پرتو بهمن فجرآفرین، شکسته شد قدرت مستکبرین»، «با انسجام و هم‌دلی و وحدت، حتمی بود پیروزی یک ملت»، «ما ملتی غیور و آزاده‌ایم، در حفظ دین و کشور آماده‌ایم» و «شور و نشاط فجر پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد» از جمله شعار هایی بود که مردم غیور طبس در این راهپیمایی سر دادند.

در حاشیه مسیر راهپیمایی نمایشگاه کتاب جهت بازدید مردم طبس با بیش از ۱۳۰ جلد کتاب دایر بود.

در پایان مسیر راهپیمایی اجرای سرود «بهمن خونین جاویدان» توسط ۸۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی فردوسی طبس و در ادامه خواندن قطعنامه سال ۹۲ و رونمایی از تندیس مبارک امام خمینی(ره) در ابتدای بلوار امام خمینی(ره) با حضور مسئول حوزه علمیه مشهد حجت الاسلام نوروزی و امام جمعه طبس انجام شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =