آغاز فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس

مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: ستاد تسهیلات نوروزی این آستان در قالب شش کمیته تشکیل شده است و هدفش ارائه خدمات اقامتی، امکانات ورزشی، بهداشتی و رفاهی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی است.

طبس نیوز: مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) گفت: ستاد تسهیلات نوروزی این آستان در قالب شش کمیته تشکیل شده است و هدفش ارائه خدمات اقامتی، امکانات ورزشی، بهداشتی و رفاهی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی است.

به گزارش طبس نیوز، حمزه سپهریان در مراسم کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی به منظور برنامه ریزی در استقبال از زائران در آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد گفت: با عنایت به اینکه شهرستان طبس (می‌قات الرضا) با همت عالی مدیریت توانمند اسلامی آستان قدس رضوی به قطب فرهنگی و زیارتی منطقه تبدیل گشته و همچنین برنامه‌های تبلیغاتی که امسال در صدا و سیما داشته‌ایم، قطعاً با افزایش حضور زائر و مسافر مواجه خواهیم شد که بایستی آمادگی لازم را بیش از پیش داشته باشیم.

وی گفت: ستاد تسهیلات نوروزی در قالب ۶ کمیته راهنمای زائر، اسکان و رفاه زائر، بهداشت و فضای سبز، فرهنگی و روابط عمومی، تاسیسات، نظارت و بحران تشکیل و حسن فروزان معاونت فرهنگی موسسه به عنوان مسئول ستاد تسهیلات نوروزی معرفی شد.

وی در ادامه افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در مجموعه، نظافت کامل و زیباسازی، ایجاد فضای معنوی مناسب و آمادگی کامل جهت استقبال، تکریم و راهنمایی زائرین و مسافرین نوروزی از مهم‌ترین برنامه‌های این آستان است.

وی ادامه داد: امکانات از قبیل ۱۲۰ باب اتاق و ۱۲ مهمانپذیر، ۱۶۰ سکو و باغ رضوان ۱ و ۲ جهت اقامت موقت، امکانات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی و اسلامی، امکانات بهداشتی و درمانی و رفاهی، از مهم‌ترین اقدامات این آستان در ایام نوروز خواهد بود که به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی ساماندهی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شانزده =