۵ درصد اعتبارات عمرانی طبس تخصیص یافت

فرماندار طبس عنوان کرد: امسال ۵ درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۴۰ درصد بودجه ۲ درصد نفت به طبس تخصیص یافت.

طبس نیوز: فرماندار طبس عنوان کرد: امسال ۵ درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۴۰ درصد بودجه ۲ درصد نفت به طبس تخصیص یافت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان، فرماندار طبس افزود: تا پایان امسال اعتبارات این شهرستان از استان یزد تامین می‌شود و از سال آینده طبس در فهرست توزیع اعتبارات خراسان جنوبی قرار می‌گیرد.

براساس آمار «طالبیان مقدم»، سهم امسال طبس از اعتبارات یزد۱۸۰میلیارد ریال است که درصد تخصیص آن در شاخص‌های مختلف متفاوت است.

به گفته وی، از این رقم ۵۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ۵۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال بودجه ۲ درصد نفت و ۱۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال هم کمک‌های فنی اعتباری است.

وی گفت: احداث و توسعه پایگاه‌های بسیج ۷میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و آسفالت راه‌ها نیز ۳۵میلیارد و۷۰۰میلیون ریال اعتبار نیاز دارد، همچنین برای کمک به ساخت مساجد ۳میلیارد ریال و از محل اعتبارات ماده ۱۲ هم ۴میلیاردو ۸۵۰میلیون ریال برای شهرستان طبس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سهم اعتبارات سال آینده طبس هنوز ابلاغ نشده و در این منطقه پروژه‌هایی از جمله بیمارستان، راه دیهوک–طبس، برخی سالن‌های ورزشی، تصفیه خانه و…. ناتمام است.

 

دیدگاهی در “۵ درصد اعتبارات عمرانی طبس تخصیص یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 20 =