جلوگیری از فعالیت ناوگان حمل و نقل فاقد تاکسیمتر در طبس

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس گفت: از ۱۱ اسفند امسال خودروهای فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری طبس که بدون تاکسیم‌تر باشند، امکان سرویس دهی و تردد ندارند.

طبس نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس گفت: از ۱۱ اسفند امسال خودروهای فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری طبس که بدون تاکسیم‌تر باشند، امکان سرویس دهی و تردد ندارند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم، حسین مرتضوی اظهارکرد: از تاریخ یازدهم اسفند ۹۲ و با عنایت به مقررات جاری و لزوم صیانت از حقوق مردم و نیروهای تحت امر شرکت‌های حمل و نقل درون شهری مسافر، از فعالیت ناوگان فاقد تاکسیم‌تر جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس گلشن و حومه از اتمام مهلت تجهیزناوگان حمل و نقل درون شهری خبردادو گفت: شرکت‌های حمل و نقل درون شهری طبس موظف به نصب تاکسی متر بوده‌اند و بدون هیچ اغماضی از تاریخ یازدهم اسفند ۹۲ نسبت به پیشگیری از تردد تاکسی‌های بدون این سیستم اقدام می‌شود.

مرتضوی افزود: به منظورصیانت از حقوق مردم وکاهش اعتراضات واصله در بحث اخذکرایه، خودروهای فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری که بدون تاکسیم‌تر باشند، امکان سرویس دهی و تردد ندارند.

سرپرست واحد حقوقی شهرداری طبس و عضو کارگروه تخصصی مدیریت حمل و نقل درون شهری نیز در این رابطه گفت: با عنایت به اتمام مهلت قانونی تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری به تاکسیم‌تر و نیزحفظ حقوق مردم به خصوص قشر دانش آموز، توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری فاقد تاکسیم‌تر، خودروهای فاقد آرم و علائم، خودروهای فاقد کارت سرویس مدارس و خودروهای شخصی که سرویس مدارس را برعهده گرفته‌اند، دردستور کار قرار گرفت.

محمدرضا امیرسهرابی افزود: با توجه به ضوابط مربوط با همکاری فرماندهی انتظامی طبس، پلیس راهور و اماکن عمومی، بدون هیچ اغماضی قانون منع تردد خودروهای فاقد تاکسی متر در ناوگان حمل و نقل درون شهری اعمال می‌شود.

دیدگاهی در “جلوگیری از فعالیت ناوگان حمل و نقل فاقد تاکسیمتر در طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =