برنامه پلاک یک برای شبکه یک سیما در طبس ضبط شد

گروه برنامه ساز صداو سیمای جمهوی اسلامی ایران جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و اماکن زیارتی، تفریحی شهرستان طبس را به تصویر کشید.

طبس نیوز:گروه برنامه ساز صداو سیمای جمهوی اسلامی ایران جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و اماکن زیارتی، تفریحی شهرستان طبس را به تصویر کشید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس، خزانه دار و مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر طبس در این خصوص گفت: این گروه با هماهنگی و مساعدت مدیران شبکه یک سیما برنامه ای را در طبس ضبط کرد که در ایام نوروز پخش خواهد شد.

رسول عراقی افزود: برنامه ضبط شده که قرار است از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان “پلاک یک” یا ” هفت سین ” پخش شود توسط آقایان ” طهماسبی” و نخعی پور” از بهترین تصویربرداران و گزارشگران سیمای خراسان جنوبی تهیه شد.

گفتنی است در این برنامه “علی اشرفیان” شهردار و جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان طبس به بازگویی خدمات انجام گرفته در ستاد و بسترسازی امکانات رفاهی زائران علی بن موسی الرضا(ع) پرداخت و “علیرضا عبدالرحیمی” رییس شورای اسلامی شهر در خصوص جاذبه های گردشگری شهرستان طبس سخن گفت.

همچنین این گروه با “حسین جعفریان مقدم” نائب رییس شورای اسلامی شهر طبس درباره آداب و سنن نوروزی مردم این شهر گفتگو کرد و رسول عراقی مسوول روابط عمومی شورای اسلامی شهر در خصوص جاذبه ها و بسترهای سرمایه گذاری توضیحاتی ارائه داد.

پیام بخشی طوسی عضو شورای اسلامی شهر طبس نیز دیگر میهمان این برنامه تلویزیونی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =