تردد کامیون و تریلر در جاده طبس به یزد ممنوع شد

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از امروز ورود کامیون و تریلر در محور طبس به یزد ممنوع است.

طبس نیوز:فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از امروز ورود کامیون و تریلر در محور طبس به یزد ممنوع است.
به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا امینی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی، اظهار کرد: پلیس راه خراسان جنوبی بسیج شده تا با برنامه ریزی، امسال سالی بی حادثه و بی خطر را برای مسافران نوروزی رقم زند.

وی افزود: مسافرت‌های نوروزی در جاده های طبس و فردوس آغاز شده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: از ساعت ۷ صیح ۲۸ اسفندماه تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع شده است.

امینی افزود: پلیس راه خراسان جنوبی امسال با شدت بیشتری جاده های خراسان جنوبی را زیر نطر دارد و علاوه بر کنترل های آشکار و نامحسوس در اکثر جاده ها دوربین های کنترل سرعت نصب شده است.

وی با اشاره به خط قرمز پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: پلیس راه خراسان جنوبی به شدت با رانندگانی که سرعت مجاز را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد داشت و حتی وسایل نقیله با سرعت غیر مجاز توقیف می شوند.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از رانندگان خواست در طول مسیر با استراحت کافی و سرحالی رانندگی کنند و با صبوری و گذشت برانند.

امینی گفت: از چهارشنبه ۲۸ اسفندماه تا دوشنبه چهارم فروردین و از ساعت ۷ صبح ۱۱ فروردین ۹۳ تا ساعت ۲۴، ۱۵ فروردین تردد کامیون و تریلر در مسیر طبس به یزد ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =