اسکان بیش از ۶۹ هزار نفر در مراکز آموزشی طبس و دیهوک در نوروز

مسئول ستاد اسکان مسافرین نوروزی شهرستان طبس گفت: در ایام نوروز امسال در مجموع ۱۲ هزار و ۶۴۱ خانوار در قالب ۶۹ هزار و ۵۲۵ نفر در ۶۵ مدرسه با ۴۶۵ کلاس درس در شهرهای طبس و دیهوک اسکان داده شده‌اند.

طبس نیوز: مسئول ستاد اسکان مسافرین نوروزی شهرستان طبس گفت: در ایام نوروز امسال در مجموع ۱۲ هزار و ۶۴۱ خانوار در قالب ۶۹ هزار و ۵۲۵ نفر در ۶۵ مدرسه با ۴۶۵ کلاس درس در شهرهای طبس و دیهوک اسکان داده شده‌اند.

مسئول ستاد اسکان مسافرین نوروزی شهرستان طبس با اشاره به اسکان ۶۹ هزار نفر از مسافرین در نوروز امسال در گفت‌و‌گو با خبرنگار طبس نیوز، افزود: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه امسال در مجموع ۱۲۶۴۱ خانوار در قالب ۶۹ هزار و ۵۲۵ نفر در مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش طبس و دیهوک اسکان داده شدند.

غلامحسین طاهری ادامه داد: آموزش و پرورش طبس در اسفندماه سال گذشته با تجهیز تمام امکانات و سازماندهی بیش از ۹۰ نفر از پرسنل اداری، آموزشی و خدماتی و همچنین تجهیز و آماده‌سازی تعداد ۶۵ مدرسه در قالب ۴۶۵ کلاس، سالن و نمازخانه برای پذیرایی از هم‌وطنان عزیزی که قصد سفر به این شهرستان را داشتند آماده گردید.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای روز بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته شاهد مراجعه هم‌وطنانمان جهت اسکان در مدارس بودیم که به طور متوسط روزانه در مدارس جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر پذیرش شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =