نمایشگاه ترجمه تفسیری سوره واقعه در طبس آغاز به کار کرد

مدیر مسئول موسسه قرآنی شمیم معرفت طبس گفت: نمایشگاه ترجمه تفسیری سوره واقعه از امروز ۱۷ فروردین ۹۳ لغایت ۲۴ فروردین در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس آغاز به کار کرد و بازدید برای عموم رایگان است.

طبس نیوز: مدیر مسئول موسسه قرآنی شمیم معرفت طبس گفت: نمایشگاه ترجمه تفسیری سوره واقعه از امروز ۱۷ فروردین ۹۳ لغایت ۲۴ فروردین در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس آغاز به کار کرد و بازدید برای عموم رایگان است.

مدیر مسئول موسسه قرآنی شمیم معرفت در گفت‌و‌گو با طبس نیوز، گفت: نمایشگاه ترجمه تفسیری سوره واقعه از امروز ۱۷ فروردین ۹۳ لغایت ۲۴ فروردین در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس آغاز به کار کرد.

فرشته نوری‌زاده گفت: هدف از اجرای این نمایشگاه آشنایی با مفاهیم سوره مبارکه واقعه در کمتر از ۱۵ دقیقه و حفظ سوره فوق در کمتر از دو ساعت می باشد.

وی افزود: استاد غلامعلی دمساز از اعضای معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه جهت پاسخ به سوالات بازدید کنندگان حضور دارد.

مدیر مسئول موسسه قرآنی شمیم معرفت گفت: ساعت برگزاری این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۸-۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶-۲۰ می باشد.

وی همچنین گفت: ۳۱ تابلو یک در ۷۰ رنگ روغن که در بالای آن آیه های سوره واقعه و در پایین آن تصویر نقاشی شده موجود است و جهت برگزاری نمایشگاه سه میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان افزود: بازدید برای عموم رایگان است و شرایط سنی خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 19 =