مراسم دعای ندبه کشوری در آستانه مبارکه حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود

در آستانه شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ مراسم دعای کمیل به صورت استانی و دعای ندبه به صورت کشوری به صورت پخش زنده از شبکه یک در آستان مبارک حسین ابن موسی الکاظم (ع) برگزار می‌شود.

طبس نیوز: در آستانه شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ مراسم دعای کمیل به صورت استانی و دعای ندبه به صورت کشوری با پخش از سبکه یک در آستان مبارک حسین ابن موسی الکاظم (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم دعای کمیل استانی و دعای ندبه کشوری در آستانه مبارکه امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) صبح امروز ۹۳/۱/۲۴ با حضور «محمد نصیری» بخشدار مرکزی، «حمزه سپهریان» مدیر عامل موسسه آستانه مبارکه امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس و آرامگاه آیت الله مدرس کاشمر و برخی از مسئولان محلی در سالن شهید باهنر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

شایان ذکر است در آستانه شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ مراسم دعای کمیل پنج شنبه شب ۹۳/۲/۴ با حضور مداح برجسته کشوری حاج «مهدی منصوری» و پخش مستقیم از صدا و سیمای استان خراسان جنوبی و مراسم دعای ندبه کشوری صبح جمعه ۹۳/۲/۵ با سخنرانی حجت الاسلام «حسینی اراکی» و مداحی «حاج رضا نبوی» بصورت پخش مستقیم از شبکه یک سیما برگزار خواهد شد.

2 دیدگاه دربارهٔ «مراسم دعای ندبه کشوری در آستانه مبارکه حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود;

  1. خیلی عمل به جا و پسندیده ایست.. به خصوص اینکه پنجم اردیبهشت ماه مصادف میشود با روز جمعه، دعای ندبه و ورود خیل عاشقان به آستانه ی مبارک..
    حاج آقا نبوی هم که دیگه معرّف حضور همه هستند.. امیدوارم شاهد یکی از با اخلاص ترین مراسم های سال باشیم. ان شاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =