حادثه طبس یک نقطه عطف بود

امیر سرتیپ خلبان خلیلی در مسجد شکر طبس گفت: حادثه طبس یک نقطه عطف بود و نقطه قوتی که ایجاد کرد این بود که استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی به رهبری آمریکا آشتی‌ناپذیر است.

طبس نیوز: امیر سرتیپ خلبان خلیلی در مسجد شکر طبس گفت: حادثه طبس یک نقطه عطف بود و همچنین نقطه قوتی که ایجاد کرد این بود که استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی به رهبری آمریکا آشتی ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، امیر سرتیپ خلبان خلیلی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مسجد شکر صحرای طبس در جمع مردم اظهار کرد: حادثه طبس یک نقطه عطف بود و همچنین نقطه قوتی که ایجاد کرد این بود که استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی به رهبری آمریکا آشتی ناپذیر است.

وی گفت: کارتر یکی از محافظه‌کارترین رئیس جمهورهای آمریکا بود و طرح حمله به طبس بالای ۹۰ درصد حتمی بود که دستور حمله را داد.

وی افزود: طوفان شن اصلا پیش‌بینی نشده بود و شن ها به فرمان خدا وارد شدند و افتضاحی در تاریخ مستکبران رقم زدند.

امیر سرتیپ خلبان خلیلی گفت: افتضاحی که در طبس برای آنان به بار آمد چنان بر پیکر نظامی آمریکا ضربه زد که بازدارندگی در کشور ایجاد کرد و این به دست توانمند امام و تمامی مردم و نظامیان رقم خورد.

وی خاطر نشان کرد: سه فاکتور اجازه نداد که این حمله به سرانجام برسد یک لطف الهی، دوم رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) و سوم پتانسیل‌های نهفته در ملت ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =