بحث استخدام مربیان پیش‌دبستانی فعلاً منتفی است

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث استخدام مربیان پیش‌دبستانی فعلاً منتفی است.

خبر طبس:معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث استخدام مربیان پیش‌دبستانی فعلاً منتفی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش  در پاسخ به این پرسش که «موضوع استخدام مربیان پیش دبستانی در چه مرحله‌ای قرار دارد؟»، اظهار داشت: بحث استخدام مربیان پیش‌دبستانی فعلاً منتفی است و  مسئله‌ای که باقی می‌ماند، پیشنهاداتی است که وزارت آموزش و پرورش برای ادامه فعالیت این افراد دارد.

وی ادامه داد: بخشی از مربیان پیش‌دبستانی به عنوان مؤسس مجوز دارند و می‌توانند در مدارس دولتی از فضایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده کنند و برای کسانی که مجوز ندارند یا مؤسسانی که می‌خواهند سامان یافته‌تر کار کنند، پیشنهاد داده‌ایم‌ تا در قالب تعاونی‌هایی در استان‌های مختلف کشور فعالیت کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش هم مجوزی خواهد داد تا مراکز پیش‌دبستانی از نظر مالی و فضاهای آموزشی با حداقل قیمت تشکیل شوند و برای تعامل با مؤسسات بیمه‌ای در این خصوص نیز تسهیل‌گری صورت می‌گیرد تا شرایط  آنها بهتر شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش پرورش تصریح کرد: بهترین کاری که وزارت آموزش و پرورش می‌تواند در خصوص مربیان پیش‌دبستانی انجام دهد، این است که اگر اینها تعاونی تشکیل دهند، وزارت آموزش و پرورش از آنها حمایت همه‌جانبه کند.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =