رئیس‌جمهور دوشنبه در برنامه زنده تلویزیونی با مردم گفت‌وگو می‌کند

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: روحانی دوشنبه‌‌شب در یک برنامه تلویزیونی به‌طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

خبر طبس:معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: روحانی دوشنبه‌‌شب در یک برنامه تلویزیونی به‌طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور  گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دوشنبه‌شب (۲۱ مهرماه) و در پنجمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن ارائه گزارشی تازه از عملکرد دولت‌ در حوزه‌های گوناگون، به‌طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت‌وگو خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه آقای روحانی تاکنون ۴ گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، ۴ نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی در کشورمان، ۸ نشست خبری با اصحاب رسانه در استان‌ها، ۸ نشست خبری در خارج از کشور و بیش از ۲۸ گفت‌وگوی رسانه‌ای مرتبط با سفرها داشته‌ است، گفت:‌ این حجم کم‌سابقه از ارتباط با خبرنگاران، نشانه‌ای از توجه به جایگاه ویژه رسانه و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در هم‌راستا کردن دولت و ملت برای توسعه ایران عزیز و تحقق آرمان‌های مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این گفت‌وگوی تلویزیونی به مهم‌ترین مسائل کشور در حوزه‌های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ می‌پردازد و مردم را در جریان رویکردها، عملکردها و آخرین اقدامات دولت در این زمینه‌ها قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 4 =