وضعیت شعب تا پایان هفته عادی می‌شود

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری میزان ضمن رد شایعات اخیر گفت: موسسه مالی و اعتباری میزان به عنوان یک نهاد پولی خوشنام و با سابقه در جهت خدمت به مردم شریف و نیز کارآفرینی گام بر می دارد و در این جهت به همه فعالان اقتصادی در قالب عقود اسلامی مساعدت مالی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری میزان ضمن رد شایعات اخیر برای موسسه گفت: موسسه مالی و اعتباری میزان به عنوان یک نهاد پولی خوشنام و با سابقه در جهت خدمت به مردم شریف و نیز کارآفرینی گام بر می دارد و در این جهت به همه فعالان اقتصادی در قالب عقود اسلامی مساعدت مالی کرده است.

مجتبی خضری افزود: هر گونه اعتبار و تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی متضمن اعتبار سنجی لازم و دریافت وثیقه معتبر است که اشخاص و شرکتهای تولیدی و کار آفرین متقاضی تسهیلات، این وثایق را در اختیار واحد حقوقی موسسه میزان می گذارند. این وثیقه ها در حداقل زمان قادر به تامین مبلغ بسیار بیشتری از بدهی می باشد. از جمله این مجموعه ها ، مجموعه پدیده می باشد که تمام وثایق آن معتبر و تاکنون در پرداخت ، هیچ گونه تاخیری نداشته است.

وی گفت: در موسسه میزان که خود را امین مردم می داند، همه مباحث دریافت و پرداخت ها ضابطه مند بوده و هیچ فرد و یا نهادی نمی تواند ریالی بدون سپری کردن روند بررسی و اعتبار سنجی و ضمانت و وثیقه دریافت کند.

مجتبی خضری گفت: میزان در جایگاه مجموعه ای که در سالهای اخیر به دلیل استقبال و اعتماد گسترده شهروندان به ویژه در سه استان خراسان، در جایگاه متین و با ثباتی قرار دارد که از طریق پرداخت وام به کارخانجات و شرکتهای تولیدی هزاران شغل ایجاد کرده است که در راستای تحقق فرامین رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: همان گونه که مردم از طریق مصاحبه مدیران ارشد بانک مرکزی در جریان هستند، روند کسب مجوز موسسه میزان به عنوان یک موسسه مستقل در حال انجام است.

مجتبی خضری با انتقاد از شایعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی شده است گفت: موفقیت میزان در حفظ منابع مردم آنقدر قوی و مطمئن است که همان مراجعه کنندگان در زمان حضور در شعبه این مساله را درک وبرخی از آنها پول خود را دوباره به شعبه برگردانده اند.

مدیرعامل موسسه ضمن دعوت سپرده گذاران به آرامش ، به آنان اطمینان داد بدون دغدغه سپرده های خود را در موسسه میزان نگه داری کنند و از مزایای آن همچون گذشته بهره مند شوند.

خضری با اشاره به تمیدات اتخاذ شده برای پاسخگویی به مشتریان این موسسه اظهار داشت: تا پایان هفته وضعیت کلیه شعب موسسه عادی شود.
گفتنی است با تمهیدات اتخاذ شده آرامش به شعب این موسسه در شهرستان های گناباد و تربت حیدریه که کانون شایعات بی اساس بوده است، بازگشته است.

– اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =