سپاه در تمامی آوردگاه‌های مقابله با صهیونیست‌ها در کنار رزمندگان مقاومت خواهد بود

روابط عمومی کل سپاه در پیامی از حضور گسترده مردم و مسئولان در آئین‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت شهید سردار محمدعلی الله‌دادی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،روابط عمومی کل سپاه پاسداران در پیامی از حضور باشکوه و گسترده مردم و مسئولان در آئین‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت شهید سردار محمدعلی الله دادی قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: حضور باشکوه و معنادار آحاد ملت مجاهد و شهید پرور ایران اسلامی، مقامات و شخصیت های عالی‌رتبه کشوری و لشکری در آئین‌های تشییع و گرامیداشت سردار سرتیپ پاسدار شهید محمدعلی الله‌دادی که در سنگر دفاع از حرم و ملت مظلوم سوریه و یاری بخشی به مقاومت اسلامی در منطقه قنیطره در بلندی‌های جولان به شهادت رسید بار دیگر نشان داد که پیوند عاشورایی ایرانیان غیرت‌مند و ولایت‌مدار با خط سرخ شهادت همچنان برای انقلاب و میهن اسلامی افتخارآفرین است.

این پیام افزوده است: شهادت این سردار دلیر ایرانی و پاسدار مخلص و فداکار انقلاب اسلامی در کنار مجاهد دلاور “جهاد مغنیه” و دیگر رزمندگان حزب‌الله لبنان در جنایت بزرگ رژیم‌صهیونیستی نوید بخش شکل‌گیری “جبهه متحد امت اسلامی” علیه اشغالگران فلسطین عزیز است.

در پایان این پیام با سپاس از کلیه مقامات، شخصیت‌ها و نهادهایی که با ارسال پیام یاد و خاطره شهادت و فداکاری‌های سردار الله‌دادی و شهدای حزب الله را گرامی داشتند، تصریح شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تضمین امنیت پایدار ملی، حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت اسلامی منطقه علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را برخاسته از رسالت ذاتی و مأموریت‌های خطیر و مقدس خود در دفاع از انقلاب اسلامی در عمق استراتژیک ایران اسلامی دانسته و در تمامی آوردگاه‌های مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار در کنار رزمندگان مقاومت اسلامی خواهد بود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =