نهایی شدن دو بسته‌ بیمه‌ای برای فرهنگیان

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌هم‌اکنون دو بسته بیمه‌ای برای فرهنگیان نهایی شده است و در حال مذاکره با سه شرکت بیمه‌گذار هستیم. سهم پرداختی از سوی فرهنگیان نیز در این دو بسته ۱۵ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،اسفندیار چهاربند در رابطه با آخرین وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت:‌جزییات بیمه طلایی هفته آینده منتشر می‌شود.

وی افزود:‌در حال مذاکره با شرکت‌های بیمه هستیم تا بسته‌های پیشنهادی به فرهنگیان را نهایی کنیم. هم‌اکنون دو بسته پیشنهادی، نهایی شده است و در حال مذاکره در این خصوص هستیم و به محض اینکه خدمات موجود در این بسته‌ها نهایی شود،‌جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: هم‌اکنون مذاکرات با شرکت‌های آتیه سازان، بیمه معلم و بیمه ایران  در حال انجام است و  هر شرکتی که خدمات بهتر و مطئن تری ارائه دهد قرارداد بیمه با آن منعقد می‌شود.

چهاربند گفت:‌در حال تلاش برای به حداقل رساندن سهم فرهنگیان در دو بسته پیشنهادی موجود هستیم به گونه‌ای که در یکی از این بسته‌ها سهم فرهنگیان ۱۰ هزار تومان و در بسته دیگر سهم فرهنگیان ۱۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد:‌سهم دولت نیز بستگی دارد به میزان خدماتی که شرکت‌‌های بیمه ارائه می‌دهند که حداقل ۱۵ هزار تومان به ازای هر فرد فرهنگی است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =