تولد سه قلوها در آسمان

تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و پرسنل مامایی در عملیاتی موفق، نوزادان ۳ قلوی مادر جوان باردار را با سلامت کامل در بالگرد اورژانس هوایی به‌دنیا آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۹:۳۰ صبح امروز طی تماس تلفنی از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه اعلام شد خانم بارداری در ۳۴ هفتگی بارداری دچار درد شدید شده است و در حال زایمان است.

وی گفت: سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه ۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی این مادر باردار ۲۸ ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی را کردند.

راستین افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه  مادر باردار را به همراه  ۲نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل کردند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز شد و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان، پرسنل فوریت‌های پزشکی با همکاری ۲ نفر پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم جهت تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: پس از زایمان نوزادان ۳ قلو شامل ۲ دختر و یک پسر همراه مادر جوانشان که دومین تجربه بارداری ر ا پشت سر می‌گذراند به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند که حال جسمی هر ۴ نفر مساعد است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =